Mettes
Forumguru
Hallo
Mijn naam is Geert gekend als @Mettes.
Zoals velen weten ben ik in het bezit van een Octavia combi RS 2.0 TSI 5E
Een tijd lang heb ik eraan gedacht deze wagen, samen met onze FabiaII ,te verkopen .
Plan was om één wagen in de plaats te kopen.
Ondertussen hebben we echter de keuze gemaakt om verder te doen met 2 auto's + onze oude BMW.
De RS zal hierdoor nog vrij weinig kilometers doen , maar het blijft een leuke wagen waar ik moeilijk afstand kan van nemen.
Desondanks diende de wagen van de vrouw vervangen te worden.
Na vele bezoeken aan dealers van verschillende merken zijn we toch weer bij Skoda terecht gekomen.
De keuze is in September gevallen op een Fabia Monte Carlo.
Het is een moon-white exemplaar geworden met 1.0TSI(110pk) motorisatie.
Bovenop de reeds rijkelijke uitrusting van deze versie ,hebben we nog enkele bijkomende opties gekozen.
Opties:
DSG
sportophanging
Zwart interieur ipv het standaard rode interieur.
Smartlink
Bolero
Reservewiel
De vooropgestelde levering was voorzien voor Januari 2018.
Ondertussen is hij echter reeds geproduceerd en zal hij dus veel vroeger geleverd worden.
De auto hebben we niet kunnen testrijden vermits deze nergens ,in deze configuratie, als testwagen werd aangeboden.
Momenteel is het dus afwachten ,hopend dat we een leuke wagen besteld hebben.
Feit is dat we nog wel even in de Skoda-familie blijven.
Grtz Geert
Mijn naam is Geert gekend als @Mettes.
Zoals velen weten ben ik in het bezit van een Octavia combi RS 2.0 TSI 5E
Een tijd lang heb ik eraan gedacht deze wagen, samen met onze FabiaII ,te verkopen .
Plan was om één wagen in de plaats te kopen.
Ondertussen hebben we echter de keuze gemaakt om verder te doen met 2 auto's + onze oude BMW.
De RS zal hierdoor nog vrij weinig kilometers doen , maar het blijft een leuke wagen waar ik moeilijk afstand kan van nemen.
Desondanks diende de wagen van de vrouw vervangen te worden.
Na vele bezoeken aan dealers van verschillende merken zijn we toch weer bij Skoda terecht gekomen.
De keuze is in September gevallen op een Fabia Monte Carlo.
Het is een moon-white exemplaar geworden met 1.0TSI(110pk) motorisatie.
Bovenop de reeds rijkelijke uitrusting van deze versie ,hebben we nog enkele bijkomende opties gekozen.
Opties:
DSG
sportophanging
Zwart interieur ipv het standaard rode interieur.
Smartlink
Bolero
Reservewiel
De vooropgestelde levering was voorzien voor Januari 2018.
Ondertussen is hij echter reeds geproduceerd en zal hij dus veel vroeger geleverd worden.
De auto hebben we niet kunnen testrijden vermits deze nergens ,in deze configuratie, als testwagen werd aangeboden.
Momenteel is het dus afwachten ,hopend dat we een leuke wagen besteld hebben.
Feit is dat we nog wel even in de Skoda-familie blijven.
Grtz Geert