nieuwe fabia 2 combi

Tazzytaz

Nieuw lid
ziehier de eerste foto van de nieuwe fabia combi, ziet er leuk uit op het eerste zicht.

skodafabiacombi2w6cq.jpg
skodafabiacombi1w8pt.jpg

deusjevo

Forumguru
Aan de achterlichten te zien zou het inderdaad de nieuwe Fabia kunnen zijn, kweet alleen nog niet zeker of ik hem wel errug veel op een nieuwe Lada vind lijken...

De huidige Fabia Combi vind ik toch véél en véél mooier...

De overgang van OctaviaI naar II was heel geslaagd maar ik vind dat ze hier toch de verkeerde kant mee opgaan. Na de Roomster is dit opnieuw geen hoogvlieger qua design.

adfloortje

Nieuw lid
Nou als je het mij vraagt vind ik hem an achter meer op een Renault lijken [achterkant] als het echt zo is word mijn volgende zeker geen Fabia meer.Die grote lampen aan de voorkant is ook niet alles.Zal wel van Mitsubishi komen.

Fabia.met veel toeters en bellen

Fabia

† In Memoriam
Laten we eerst maar ff tot de officiele introductie, dan kunnen we echt een oordeel vormen.

Mau

Lid
Ik twijfel ook een beetje (of het wel Skoda betreft), maar volgens mij zie ik wat lijnen van de Roomster er in.

Als dit hem wel grotendeels zou worden, moeten ze nog iets aan de verhoudingen doen, mijns inziens.
Verder moeten we echt afwachten, maar ik denk dat het goedkomt; de laatste ontwerpen zijn toch echt heel goed.

Laus

Actief lid
best wel afzichtelijk zeg. Hoop dat ze er nog heel veel aan veranderen.

zegmaar compleet opnieuw beginnen.

LenK

Forumguru
Er zitten genoeg Skoda stijlelementen in om te zeggen dat het de nwe Fabia Combi is.
Mooi is anders, maar de huidige F Combi vind ik ook niet mooi (auto te klein om zo'n combivorm te hebben, auto zo of een andere vorm moeten hebben of het achterstuk zou langer moeten zijn)

Fabia

† In Memoriam
Ben het niet met je eens, vind juist bij de combi door z'n lengte de lijnen goed uitkomen.

LenK

Forumguru
Mooie plaatjes. Zoals die O2 Cross bijvoorbeeld.
Vreemd dat de "Skoda Fox" geen Roomster grill heeft maar een O2 front.
Maar mooi spul, mag zo in productie wat mij betreft.

Bovenaan Onderaan