Nieuwe Fabia eigenaar

steef2

Lid
Goedemorgen,

Sinds vorige week ben ik trotse eigenaar van een blauwe Fabia combi uit 2016 in de uitvoering 'Joy'.
Het is een 1.2 tsi met 90 pk die voldeed aan het wensenlijstje, o.a. een trekhaak en climate control.

Wat foto's in de bijlage toegevoegd.

Binnenkort ga ik langs bij VAGtechniek voor wat extra koppel. Verder is mirrorlink/carplay geactiveerd en zitten er voor nieuwe Quartrac 5 banden onder.

Vorige auto was een Hyundai i10 dus dit is een hele vooruitgang.;)

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 43
  • 2.jpg
    2.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 39
  • 3.jpg
    3.jpg
    28,6 KB · Weergaven: 36

Cordoba

Forumguru
Welkom hier. Ga je naar Vagtechniek voor de 'fabrieksupdate' of ga je echt tunen? Ik heb ondertussen zo'n anderhalf jaar terug de 'fabrieksupdate' gedaan, en dat rijdt toch wel een stuk prettiger dan standaard.

steef2

Lid
Welkom hier. Ga je naar Vagtechniek voor de 'fabrieksupdate' of ga je echt tunen? Ik heb ondertussen zo'n anderhalf jaar terug de 'fabrieksupdate' gedaan, en dat rijdt toch wel een stuk prettiger dan standaard.

Ik heb een afspraak gemaakt voor een echte tuningsbeurt. Prijsverschil viel mij erg mee en dat extra koppel lijkt mij erg fijn rijden.

Bedankt allemaal!

Zijn er nog meer 'must-do' aanpassingen bij de Fabia?

Cordoba

Forumguru
Wat een 'must-do' modificatie is, is ook afhankelijk van hoe je de auto gebruikt en wat belangrijk is. Ik vind het ene kofferbaklampje zwaar ondermaats, dus heb bij mijn auto in de rechter D-stijl een identiek kofferbaklampje geplaatst als er origineel alleen in linker D-stijl zit. Bedrading doorgetrokken vanaf de linkerkant naar rechts en beide lampjes van een Ledlampje voorzien, maar tegenwoordig zijn er ook iets afwijkende lampjes die af-fabriek al een ledlampje hebben. Ik heb een lampje van de sloop gehaald (ik geloof uit een Fabia I, dat is namelijk nog steeds hetzelfde lampje).

Monte Deppy

Forumguru
Mooie auto, schitterende sportieve kleur!

Even wat 22" velgjes eronder en hij is helemaal af!

Moet je ook even een slijptol kopen om de wielkasten iets ruimer te maken anders gaat het niet passen!:tegek:

Bovenaan Onderaan