Nieuwe Fabia

Na enige tijd al meegelezen te hebben op dit gezellige forum, werd het ook eens tijd onze auto voor te stellen op dit gezellige forum.

Na het een en ander geshopt te hebben voor een nieuw uit te zoeken leasauto zijn wij uitgekomen bij Skoda.
De auto waarvoor wij gekozen hebben:

Skoda Fabia Greenline Businessline
Kleur: Platin Grey
Opties: Sunset, Maxidot, Dakreling, Bluetooth carkit.

Al met al een leuke aangeklede auto voor relatief weinig geld en natuurlijk niet geheel onbelangrijk de 14% bijtelling.

De auto zal aankomende week 2 geleverd worden, waarintegen de auto gezien de bijtellingsveranderingen al december 2012 op naam is gezet.
Tevens ben ik druk bezig met het een en ander uitzoeken van leuke en eventuele handige opties welke zijn te activeren via Vag-com, de kabel heb ik al enige tijd in bezit en ben ik druk bezig met het leren van de software, verder is er het plan om de auto te voorzien van Xenon verlichting hierbij te denken aan een 5000K setje, komt dit ongeveer qua lichtkleur overeen met originele Xenon, zodat er geen "sjonnie uiterlijk" ontstaat? Maar ook om de auto te voorzien van LED dagrijverlichting en Cornerverlichting.

Zodra de auto in bezit is komen er natuurlijk ook foto's!

Bovenaan Onderaan