Nieuwe Fabia

Fabia

† In Memoriam
Heb net de mijn dealer gesproken en mijn nieuwe Skoda Fabia Combi Equipe Plus staat bij de importeur!!! En wordt als alles mee zit in week 45 geleverd. Dat is dan toch een stuk sneller dan ik verwacht had. /forum/images/graemlins/489.gif

Groetjes, Rudy

rickske

Actief lid
Het mag ook wel eens meevallen in het leven,veel rijplezier en veilige kilometers met de fabia.

Berry

Senior Member
Eind van het jaar is een voordeel voor de levertijden,bij mij ook sneller als ik gedacht had dus nog even geduld maar het is niet voor niets /forum/images/graemlins/1761.gif

Fabia

† In Memoriam
Hij is binnen bij mijn dealer, heb 'm vanavond ff snel in het half donker bekeken en ziet er heel mooi uit. Ik kan 'm zaterdag over een week ophalen!! Er komen nog van die chromen ringen rondom de snelheidsmeter en toerentalmeter, instaplijsten op de dorpels, een bekerhouder in het dashboard, een nieuwe radio en een chromen strip op de achterklep. Weet trouwens ook al mijn nieuwe kenteken. Nu nog een dikke week wachten en dan heb ik 'm /forum/images/graemlins/489.gif

Karstieman

Forumguru
Goed man !
Als je 'm al gezien hebt, dan duurt het wachten wel nOg langer /forum/images/graemlins/smile.gif

Scheppie

Actief lid
Zoals ik het lees wordt het een prachtig exemplaar. We zien de foto's vast wel op het forum enne veel veilige kilometers. /forum/images/graemlins/cheer.gif

Fabia

† In Memoriam
Was vandaag nog ff bij de dealer en er werkt hard gewerkt aan mijn voiture. De tellerringen zitten er in, er weet net op het ogenblik proef gereden om te zien of alles nog werkt. Nog een paar nachtjes en dan heb ik m'n nieuwe Fabia /forum/images/graemlins/cheer.gif

Fabia

† In Memoriam
Nog EEN nachtje slapen, even een ochtend werken en dan 's middags mijn NIEUWE Fabia ophalen.......... /forum/images/graemlins/yeah.gif

Fabia

† In Memoriam
En ik heb mijn nieuwe Fabia. Vanmiddag eindelijk opgehaald bij de dealer. Ik zal morgen foto's maken. Heb er een kort stukje tot nu toe in kunnen rijden maar heb wel de indruk dat íe nog beter in elkaar zit dan mijn vorige Fabia. Je merkt echt dat de auto verder verbetert is. De algehele indruk is een zeer goede in elkaar gezette auto. Alles voelt erg goed aan. Wat wel nieuw voor me is dat je de richting aanwijzer ff kort kan aantikken en dat íe dan drie keer knippert. Dat had mijn vorige niet, wat ook beter is dat met 1x drukken op de afstandbediening alle portieren tegelijkertijd ontgrendeld zijn, ik moest eerst twee keer drukken voor alle portieren. Dit is veel handiger. Kortom ik ben erg tevreden over mijn Fabia. Trouwens die sportstoelen zitten echt heerlijk. Ook een lekker sportstuurtje, die is kleiner dan de hoepel uit mijn Elegance. Scheelt best wel wat. /forum/images/graemlins/489.gif

Michel

Forumguru
Fabia, gefeliciteerd en veel prettige en veilige kilometers.

Mijn indruk is ook dat de huidige generatie Fabia's weer iets beter in elkaar zit dan de vorige generaties. Niet dat mijn vorige auto zo beroerd in elkaar zat, maar mijn huidige voelt hier en daar toch iets degelijker en steviger aan. Met name de manier waarop de achterklep in het slot valt, voelt een stuk degelijker aan.
Gelukkig ziet Skoda nog steeds kans om een reeds uitstekende auto nog verder in stilte te verbeteren, ondanks dat de Fabia alweer een tijdje op de markt is.

Scheppie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
wat ook beter is dat met 1x drukken op de afstandbediening alle portieren tegelijkertijd ontgrendeld zijn, ik moest eerst twee keer drukken voor alle portieren.

[/ QUOTE ]
Dit is iets wat ze op de werkplaats kunnen instellen in 1x alles open / in 2 x alles open / boven de 10km alle deuren sluiten etc

Fabia

† In Memoriam
Tcoh handig zo'n forum, als ik dit geweten had had ik het zeker laten veranderen. Maar goed nu is het niet meer nodig. Nu ik bijna de eerste 1.000km er op heb zitten vind ik dat deze toch weer net wat beter in elkaar zit dan mijn oude. Je merkt toch goed dat ze constant bezig blijven met het door ontwikkelen van de Fabia. Mijn nieuwe Fabia voelt gewoon nog wat beter doortimmert aan. Geen rammels of piepjes. Wat ook nieuw voor me is, de richtingaanwijzier die je alleen maar hoeft aan te tikken. En bij het gebruik van de ruitenspoeiers veegt de ruitenwissen na een paar tellen nog even na. Kortom een heerlijke, degelijke auto waar ik jaren plezier van ga krijgen. /forum/images/graemlins/super.gif

Fabia

† In Memoriam
Argggggggggggggggggggg Mijn stoel kraakt!!!!!!!!!!!!! Ga binnenkort maar eens langs de dealer. Volgens mij is het een veertje of zo dat kraakt op het moment dat de stoel wat inveert als je over een drempel of zo rijdt. /forum/images/graemlins/407.gif

Bovenaan Onderaan