FabiaDeventer
Lid
Ook ik ben in de ban geraakt van Skoda. Ik heb mijzelf anderhalve week terug verwend met een rode Skoda Fabia hatchback 1.9 Tdi uit oktober 2005 met zo'n 165000 km op de klok.
Aankomende donderdag krijgt íe zijn beurtje bij de dealer en dan worden ook meteen beide achterdeuren opnieuw gekitt omdat ik linksachter een natte mat heb. Overigens wordt dit met een coulanceregeling van 80% vergoed.
Ik laat er ook meteen dikke kentekenplaten op monteren omdat ik dit toch net even mooier vind staan.
Omdat ik de Fabia nogal hoog op z'n pootjes vind staan laat ik 'm vrijdag verlagen d.m.v. een Weitec verlagingsset.
Dan zijn er nog een aantal dingetjes die ik nog graag wil aanpassen:
* angle eyes koplampen
* originele Skoda radio CD. Bijvoorbeeld Skoda Symphony
Ik zal spoedig foto's plaatsen van mijn skoda, nadat íe verlaagd is.
Aankomende donderdag krijgt íe zijn beurtje bij de dealer en dan worden ook meteen beide achterdeuren opnieuw gekitt omdat ik linksachter een natte mat heb. Overigens wordt dit met een coulanceregeling van 80% vergoed.
Ik laat er ook meteen dikke kentekenplaten op monteren omdat ik dit toch net even mooier vind staan.
Omdat ik de Fabia nogal hoog op z'n pootjes vind staan laat ik 'm vrijdag verlagen d.m.v. een Weitec verlagingsset.
Dan zijn er nog een aantal dingetjes die ik nog graag wil aanpassen:
* angle eyes koplampen
* originele Skoda radio CD. Bijvoorbeeld Skoda Symphony
Ik zal spoedig foto's plaatsen van mijn skoda, nadat íe verlaagd is.