Nieuwe Felicia rijder

Goedenmiddag,

Mijn naam is Dennis Vos 25 jaar en woonachtig in het mooie gorinchem. Ik heb vorig weekend een leuke Felicia 1.6 Combi GLX op de kop weten te tikken en ga deze aanstaand weekend ophalen. Ik werd tijdens mijn proefrit aangenaam verrast door de HEERLIJKE zit positie in de auto. Tevens omdat mijn vriendin en ik graag Kamperen komt de mooie grote kofferbak OOK zeer zeker tot zijn recht.

Hobbies die ik heb zijn Muziek, Fotografie en Luchtvaart dus ook deze leuke paars blauwe verschijning zal op menig evenement aanwezig zijn.

Groeten,

TG1984

Porettuhcs

Senior Member
Dennis welkom op dit forum.... :aangenaam:

Dat je maar veel met je Felicia op vakantie gaat...

Veilige kilometers toegewenst :xyxthumbs:

Gieliovd

Forumguru
Hoi Dennis!

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe auto. Ik hoop dat je er veel plezier mee zult hebben!

Wat is er zo apart aan je positie?

Hoi,

Wat vind je leuk aan / in de luchtvaart? Ik ben bijvoorbeeld privévlieger.
Veel veilige kilometers in je Felicia.

Groetjes... Willem-Jan

Nou ik ben luchtvaart spotter in Hart en Nieren (wel een van de goeie hoor ;)) en ben bezig ook met een eigen website.

www.htd-photography.nl (staan wel taal fouten in nog, maar ik had em eerste gemaakt in het engels). Jou kist is wel goed geschikt voor Air 2 Air ;) mooie cockpit en al.

Mocht je eens een rondje willen doen. Geef me maar een seintje.

@ de rest, bedankt voor jullie warme welkom. Ik zal heel goed op deze Felicia passen ;).

Groeten,

TG1984

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum.
Een felicia , gebeurt niet vaak dat er een felicia hier als nieuw aangemeld wordt , wel leuk natuurlijk . Moeten niet allemaal fabia's en octavia's zijn natuurlijk he . ik zou me ook wel een felicia aanschaffen met wat ik allemaal weet over het ons o zo geliefde merk.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Topgun1984, ook welkom vanuit Hoorn.
Gefeliciteerd met de aanschaf.
Wat is het bouwjaar van deze combi ?
Heb je nog ergens mee vergeleken en wat gaf de doorslag voor deze Felicia ?
Ik vind Felicia trouwens wel een heel mooie naam !
En foto's zijn welkom...

cvegreen

Forumguru
Hallo Topgun1984, ook welkom vanuit Hoorn.
Gefeliciteerd met de aanschaf.
Wat is het bouwjaar van deze combi ?
Heb je nog ergens mee vergeleken en wat gaf de doorslag voor deze Felicia ?
Ik vind Felicia trouwens wel een heel mooie naam !
En foto's zijn welkom...

Staat te lezen bij zijn nick , van 1999 .

Nou, waarom een Felicia:

Ik had een Golf VR6 en die werd me gewoon te duur. Aangezien ik dus vrijsnel een goedkopere auto moest hebben was ik aan het rondkijken voor een Suzuki Swift. Ik had daar ook wel wat leuke in gezien, maar het jammere was dat er een kleine kofferbak aanwezig is.

Toen kwam ik deze felicia tegen voor een leuk bedrag en een mooie kleur ook nog. Ok hij heeft wel wat deuken en plekken, maar deze zijn wel weg te werken. Het verschil tussen deze auto qua wegen belasting en verzekering scheelde niet zo heel erg veel met de Suzuki maar WEL genoeg met mijn VR6. Tevens het bezine verbruik van gemiddeld 1 op 14 is ook een leuk pluspunt en ook een stuk zuiniger dan mijn huidige VR6.

Kortom een leuke ruime wagen voor weinig geld en genoeg pit om nog ff een tijd mee te kunnen, Het cosmetische gedeelte wordt ook nog wel eens gerepareerd, maar eerst even sparen.

Met vr. gr.

TG1984

Hallo,

Ik ben Ramon. Ook nieuw op het forum. Heb sinds een paar maanden een Skoda Felicia 1.3 GLX. Ben werkzaam als theatertechnicus en reis onderandere mee met de musical Hans en Grietje. Ik doe dit natuurlijk in mijn blauwe autootje en hij rijdt heerlijk!

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Ramon, welkom op dit leuke forum over Skoda.
Goed te lezen dat de auto goed bevalt.

Leuke site van Hans en Grietje !
Dit zijn nog eens banen (werken in of voor een musical) die tot de verbeelding spreken, hier maak je nog eens wat mee of niet ?

cvegreen

Forumguru
Bedankt Chris ! :473:
Zat tv te kijken en ook op het forum....ik heb de tv uit gezet !

Graag gedaan hoor . Voor diene ene keer dat ik dan wel iets gezien had .
Ik zat trouwens ook tv te zien en op het forum , dat doe ik bijna iedere avond. Niet moeilijk , ik zit met mijne laptop op schoot in de zetel recht tegen over de tv die ook staat te spelen .

Wasmachineman

Forumguru
Ik zat trouwens ook tv te zien en op het forum , dat doe ik bijna iedere avond. Niet moeilijk , ik zit met mijne laptop op schoot in de zetel recht tegen over de tv die ook staat te spelen .

Laptop op schoot of op de rand van de stoel en het Forum afspeuren...ik ook. Herkenbaar dus ! En mijn vrouw maar afvragen wat ik altijd doe met dat Skodaforum ? Beetje uit de hand gelopen hobby zegt ze ? Heeft ze gelijk ??

cvegreen

Forumguru
Laptop op schoot of op de rand van de stoel en het Forum afspeuren...ik ook. Herkenbaar dus ! En mijn vrouw maar afvragen wat ik altijd doe met dat Skodaforum ? Beetje uit de hand gelopen hobby zegt ze ? Heeft ze gelijk ??

Je leest precies gedachten man . Hier vraagt mijn vrouw ook af wat ik hier allemaal doe ganse dagen. Ik denk dat mijn vrouw had gedacht dat mijn aanwezigheid hier ging minderen toen ik mijn skoda verkocht had , maar dat is dus niet het geval.
Mijn vrouw is huisvrouw en zit ook heel vaak achter haar pc , ik vraag me ook niet af wat ze allemaal daarmee uitspookt , ze zit trouwens een pak meer uren per dag achter dat ding als ik hoor al is het bij mij de laatste tijd ook behoorlijk wat uren , nu ik bijna niet meer moet werken wegens economische crisis bij ons.

Wasmachineman

Forumguru
Je leest precies gedachten man . Hier vraagt mijn vrouw ook af wat ik hier allemaal doe ganse dagen. Ik denk dat mijn vrouw had gedacht dat mijn aanwezigheid hier ging minderen toen ik mijn skoda verkocht had , maar dat is dus niet het geval.
Mijn vrouw is huisvrouw en zit ook heel vaak achter haar pc , ik vraag me ook niet af wat ze allemaal daarmee uitspookt , ze zit trouwens een pak meer uren per dag achter dat ding als ik hoor al is het bij mij de laatste tijd ook behoorlijk wat uren , nu ik bijna niet meer moet werken wegens economische crisis bij ons.

Veel te erg off topic nu maar hier is het nog erger ! let op....ik kom thuis na een dag hard werken :crazy: en zet mijn laptop op tafel dan. Ik draai me om om iedereen dag te zeggen of een kus te geven en wil mijn laptop weer pakken en weg is deze. :1439:
Mijn vrouw heeft hem dus en moet ineens dit checken en dat ? Mijn laptop (van mijn werk dan) waar ik dan even niets mee kan. Boven staat er een pc waar ze dan niet naar toe wil lopen. 2 Trapjes maar. Maar goed, ik ben er al aan gewend en ze heeft verder alleen maar leuke kanten hoor !
:worshippy: Ode aan mijn vrouw dus bij deze, het valt eigenlijk wel mee dus!
De moeder van je kinderen hè ?

Bovenaan Onderaan