Nieuwe foto's.

Flocky1

Actief lid
Na een goeie wasbeurt even wat nieuwe foto's gemaakt.

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    94,9 KB · Weergaven: 81
  • image.jpeg
    image.jpeg
    83,2 KB · Weergaven: 77
  • image.jpeg
    image.jpeg
    88,6 KB · Weergaven: 75
  • image.jpeg
    image.jpeg
    82,4 KB · Weergaven: 83
  • image.jpeg
    image.jpeg
    72,7 KB · Weergaven: 82
  • image.jpeg
    image.jpeg
    80,3 KB · Weergaven: 78
  • image.jpeg
    image.jpeg
    80,2 KB · Weergaven: 79
  • image.jpeg
    image.jpeg
    70,9 KB · Weergaven: 75
  • image.jpeg
    image.jpeg
    91,9 KB · Weergaven: 73
  • image.jpeg
    image.jpeg
    92,7 KB · Weergaven: 72

turboturbo

Forumguru
Bijzondere uitvoering heb je!
Mooie en nette Faab :thumbsup:

Als ik 2 puntjes onder de aandacht mag brengen: die raamplakker voor je telefoon doet wel af aan de luxe uitstraling vind ik persoonlijk. Een pro clip van Brodit aan je dashboard zou ik veel sjieker vinden (en toevallig heb ik er nog een liggen voor een Fabia I :) )

Het 2e dat me opviel is dat de achterwisser niet netjes water pas staat. Die kun je eraf wippen en een tandje verzetten.

Cordoba

Forumguru
:bloos: Valt me nu pas op, dat je de nieuwe logo's er voor en achter op hebt zitten: teken dat het netjes staat (mooier dan met het groen, zeker op een zwarte auto). Beige leer en interieur staat wel chic.

Flocky1

Actief lid
@turboturbo Heb een wat grotere hoes om de telefoon. Daarom past ie niet in de meeste houders. En in deze wel. Geef toe dat het zeker beter kan maar het stoort mij zeker niet.
Kan je mij vertellen hoe ik dat met de ruitenwisser doe?

Flocky1

Actief lid
@Erik_NL je boedoeld met die link dat ik mijn foto's daar ook bij had kunnen zetten? Wist het bestaan van die forum nog niet. Had wel een probleem met de foto's plaatsen. Lukte me alleen in de kleinste resolutie. Terwijl ze kleiner dan 4mb moeten zijn volgens mij. Doe ik iets verkeerd ofzo?

turboturbo

Forumguru
De telefoon houder houd je natuurlijk. Die zet je echter vervolgens op de proclip ipv de raamklever.

De ruitenwisserarm lossen kan een klote klus zijn. Maar het is te doen. Hier heb ik mijn ervaringen gepost: http://www.skodaforum.nl/forum/i/achterruitwisserarm-vervangen-met-swf-aerotwin-arm.24069/

Belangrijkste: je hebt een poelie trekker nodig en veel WD40 / kruipolie en geduld :) als ie erg vast zit. Dat zou in jouw geval mee kunnen vallen omdat ie er misschien al wel eens af is geweest (waarom zou ie anders scheef zitten)

Cordoba

Forumguru
Poelietrekker is niet persé nodig, als ie niet absurd vast zit. Kwestie van kapje op de as omhoog klappen en de moer die eronder zit, eraf draaien. Dan kijken of je 'm zo eraf kan trekken, of eerst een paar keer WD40 moet spuiten (en wachten). Als je probleem hebt met je arm, kan het zijn dat je even iemand moet zoeken om je te helpen met loshalen. Als de arm eraf is, een tandje naar rechts draaien, en weer vastschroeven, en kapje terugklappen, en klaar.

Overigens kan ie bewust scheef gezet zijn: dan loopt water enz. er wat meer af (minder last van vastvriezen), en als ie aan de andere kant op de ruit blijft, is het geen probleem.

Ik zou m zo laten staan. De achterruit wisser staat zo beter op de verwarmings draden van de achterruitverwarming. Leuke bijkomstigheid is dat het hemelwater beter afgevoerd wordt en er minder troep op de wisser blijf liggen.
Bij mij staat hij er netzo op en veegt netjes schoon.

turboturbo

Forumguru
Hm die overwegingen zijn zeker niet gek om 'm scheef te laten staan (denk er nu zelfs over om de wisser van mijn Combi juist ook scheef te gaan zetten :pardon:)

fanSkoda-VW

Forumguru
O jee. Ik krijg heimwee naar mijn Fab 1C. Een héérlijke auto!
Kijk maar op mijn avatar, daar staat ze, geheel rechts.
Ik zal maar niet meer naar je foto's gluren.
Deze is wel erg mooi hoor. Ik zie leren bekleding, ik had dezelfde kleurencombinatie maar dan in stof.
Gefeliciteerd, en rij veilig.

Bovenaan Onderaan