nieuwe greenline

door middel van dit berichtje wil ik me even voorstellen
mijn naam is Robin heb 2 kinderen (dochter 7 jaar en zoon 3 jaar) ben een half jaar geleden de skoda dealer binnengegaan ivm het belastingvoordeel van de nieuwe fabia.
Buiten dat dit voordeel de reden is dat ik naar binnen gegaan ben was ik direct zeer te spreken over de auto zelf en was de beslissing snel genomen om deze aan te schaffen.
Verder is de auto voor mij een vervoermiddel wat het gewoon moet doen.
Mijn hobby's zijn diverse sporten van aikido,hardlopen,zwemmen en fietsen
lekker op vakantie gaan met gezin.
Ik heb al veel nuttige informatie van dit forum mogen halen en zal dan ook regelmatig hier op te vinden zijn mijn feedback zal zeer beperkt zijn tot het gevoel want technisch heb ik er weinig verstand van

met vriendelijke groet:baby012:
Robin

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Robin, welkom hier! Wat voor auto heb je hierop ingeruild?
Veel rijplezier en veilige kilometers voor jou en jouw gezin!!

corsaar

Senior Member
Hoi Robin welkom hier, een auto is inderdaad een vervoermiddel maar voor velen is het meer.
Je moet er ook een goed gevoel bij hebben,en het oog wil ook wat
en ik neem aan dat je de keuze niet alleen maakt ?

Mijn vorige auto was een Toyota Carina van 14 jaar jong
En natuurlijk heb ik samen met mijn vrouw de beslissing genomen om deze greenline te kopen.
Wat ik al in mijn aanhef schreef ben ik zeer te spreken over de Skoda Fabia veel ruimte ik vind het een mooi model interieur dus gewoon een goed en blij gevoel hierbij.
Wat ik bedoelde met het blijft een vervoersmiddel is dat ik geen auto liefhebber ben, herken de auto pas als ik het type plaatje kan lezen en alles gaat op gevoel hij is mooi of niet ik kan het technisch niet onderbouwen.

greetz
robin

Bovenaan Onderaan