Nieuwe klant!

Beste allemaal,

Even voorstellen. Mijn naam is Jeroen, 40jaar, getrouwd en twee kinderen. Sinds vandaag trotse eigenaar van een sf greenline in de kleur storm bleu(zie fotoalbum). Hopenlijk kan ik nog wat toevoegen aan dit leuke forum wat ik al enige maanden volg. Groeten en tot ....

wimv

Actief lid
En hij glimt nog zo mooi he ? Schitterende auto hoor ! Heel veel plezier ermee.
Wim

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Claudia en Jeroen, welkom hier! Heb je nog wat aan de info gehad hier voor je ging bestellen? Veel fijne en veilige kilometers!!

We hebben de auto op 22 mei besteld. Hiervoor hebben we eerst proefgereden in een VW bm, Seat ibiza, Fiat punto evo en sf combi 1.2tsi. De eco versies van de laatste drie waren er nog niet. Aan de hand vd verkopers, inruil en eigen beleving hebben we gekozen voor de skoda. Een degelijke auto met een bak ruimte en een goede prijs. Hierna zijn we eigenlijk pas op dit forum terechtgekomen. Door de info die we de afgelopen maanden gelezen/gekregen hebben weet je soms al meer over de auto als de verkoper, best leuk!

FredV

Banned
Beste allemaal,

Even voorstellen. Mijn naam is Jeroen, 40jaar, getrouwd en twee kinderen. Sinds vandaag trotse eigenaar van een sf greenline in de kleur storm bleu(zie fotoalbum). Hopenlijk kan ik nog wat toevoegen aan dit leuke forum wat ik al enige maanden volg. Groeten en tot ....
Hoi CJ,

ik zag in een ander draadje over de gordijnairbags, dat jullie de Vredestein banden eronder hebben zitten.
Werden die standaard geleverd of is dat op speciaal verzoek?

Ik heb deze er speciaal onder laten leggen. Eigenlijk geen budget voor een extra set winterbanden. Een vriend van mij woont in america, minesota. Daar rijden veel mensen op 4s banden. Deze kosten alleen het wisselen/balanceren. Hier zetten mensen nogal eens een? bij deze banden,maar mij bevallen ze tot op heden erg goed. Veel grip en weinig afrolgeluiden. Hoe ze bevallen met winters en echt zomers weer moet ik nog maar afwachten.

Bovenaan Onderaan