Nieuwe Kodiaq rijder stelt zich eindelijk voor

diwo220

Senior Member
Na 16 maanden wachten heb ik vorige weekend mijn nieuwe Kodiaq in ontvangst mogen nemen!

Besteld begin August 2017 : een 1.4 TSI DSG in Laser White. Ontvangen een 1.5TSI DSG7 in Moon White.

Had me midden 2017 al aangemeld voor dit leuke forum om me in te lezen en dacht bij het bestellen dat ik me wel zou voorstellen bij de levering van de auto in April 18.

Dat werd een oefening in geduld, maar nu na 16maand is ie er dan toch. Lekker bakkie. Het plan is om er net als met mijn vorige auto’s wederom lang (meer dan 10j) mee te doen.

Dick

Welkom Dick, veel fijne en veilige kilometers!

P.s. hoe komt het dat je iets anders hebt gekregen als dat je hebt besteld?
Heb je zelf de bestelling aangepast, of waren er problemen als we dat natuurlijk mogen weten

Gr.
Chris

Japanese Power

Donateur
@The Sphere Dit heeft alles te maken met tussentijdse wijzigingen vanuit PON in het leveringsprogramma. De bekende kleine lettertjes. Als je gaat lezen in het grote Kodiaq topic kom je het helaas veel tegen...

ragamil

Nieuw lid
z e s t i e n (.....) maanden. Wat een horror! Ik mag in april eentje bestellen. Enig idee of de levertijden korter gaan worden?

Groet Ramon

Beauri

Forumguru
Petje af voor het geduld:thumbsup:

Netjes met de nieuwe 1.5, dit omdat de 1.4 uit het leverprogramma is gehaald.

Ook de motor die ik zelf ga krijgen, hoop dat ie je heel lang en storingsvrij mag dienen:bloemen:

diwo220

Senior Member
Allen dank voor het warme welkom. De 16maanden duurden inderdaad heeeeeeeeel lang, maar eigenlijk was het gebrek aan info over de status veel vervelender. En uiteindelijk ben ik nu een blije rijder.

Bovenaan Onderaan