Nieuwe koplampunit in Fabia 1

chromewave

Nieuw lid
Hallo.

Ik ben van plan om de koplampunits te gaan vervangen van mijn Fabia 1.
Daarbij ben ik deze units tegengekomen.
Mijn vraag is of deze unit ook de afstelmogelijkheid heeft die van binnen is te regelen naast je lichtschakelaar.
En past deze unit ook op mijn type Fabia.

Dit zijn de autogegevens: Skoda Fabia Hatchback Classic
Bouwjaar 2002
1.4 50kw

1_7805180_338__09756_zoom.jpg

Rallye

Forumguru
Van harte welkom op het forum Chromewave. Misschien is het voor de kwaliteit van het antwoord op je vragen goed om aan te geven waar je de lamp van de foto gevonden hebt (linkje?). Ik neem aan dat jou Fabia al beschikt over koplamphoogteverstelling, en dat je die niet ook nog wilt inbouwen?

darkprojectx

Forumguru
dit lijken de originele skoda fabia koplampen van de equipe uitvoering te zijn.
Zover bij mij bekend koop je ze bij de dealer zonder stelmotortjes erin, deze zul je dan moeten overbouwen.

chromewave

Nieuw lid
Deze foto komt van carpartsservice.nl maar zijn op meerdere sites te koop. Ik heb idd een hoogteregelaar en wil die ook houden. Wat ik mij afvraag is, of deze unit op mijn Fabia past. Ziet er opzich hetzelfde uit, maar als je bij winparts.nl kijkt, zeggen ze dat ie niet voor mijn type geschikt is. Op sommige modellen Fabia 1 lijkt de unit inderdaad standaard te zitten.

darkprojectx

Forumguru
wat is carpartsservice.nl een rare site...
daar staan ze 2 keer..
- KOPLAMP RE. FABIA 99-07 147,16 (wil RE zeggen dat dit de prijs voor de rechter lamp is of set?
- KOPLAMP RE. FABIA. 99-07 56,16 (is dit de prijs dan per stuk? Maar 2x 56,16 is weer geen 147,16 euro..)

Bij de dealer 160 euro per kant, heb je ook zeker fatsoenlijke lampen.

Bovenaan Onderaan