Nieuwe leaserijder

RTF

Lid
Bij deze ff kort dan :eek:oo:

Het zat er al een tijdje aan te komen. Maar nu ka nik dan eindelijk een nieuwe leaseauto gaan bestellen.

Nog nooit een Skoda gereden, maar wist al een tijdje dat het waarschijnlijk wel een Skoda ging worden. Van alles overwogen (VW, Toyota, Seat, Renault). Maar de combinatie gezinsuitbreiding, luxe en de wens niet 25% belasting te willen betalen, liet maar 1 geschikte kandidaat over.

ondertussen 2 collega's ook nog de octavia geadviseerd (scheelt mij weer proefrijden :laugh:).

Ben nu bijna rond. nog even het nut afwegen van MDI, stoelverwarming en de juiste carkit.
Verder wordt het een zwarte O2 1.2TSI (H6), Elegance Businessline met 17", sunset, ESP+Hillhold en een reservewiel (dat de tijd toch is gekomen dat dit een optie is geworden is eigenlijk te gek voor woorden).

Liever had ik een Superb Ambiente Businessline gehad. Maar ja, geen 20% in de benzine en een aanpassing in de leaseregeling maakt dat die dan toch echt teveel gaat kosten per maand.

Darkside

Forumguru
welkom en het wordt vast weer een mooie auto.
Het nut van MDI. Tja. Ik vindt het heerlijk. Heb er een 320GB HD aan hangen en deze kan ik lekker vol proppen met Mp3's. Is simpel te managen op de computer; even loshalen, (heb hem met dubbelzijdig plakband netjes gemonteerd in het dashboardkastje) mp3's van computer naar HD slepen (in de juiste folder structuur), weer aankoppelen en gaan met die banaan.
Hij start snel op. Onthoudt waar je was (ook na loskoppelen HD) perfect. En is nog 'goedkoop' ook.
Enige nadeel is dat er geen zoekfunctie is, om een artiest of album op te zoeken. Je moet dus scrollen.

Stoelverwarming, Had ik op mijn vorige auto. Maar had toen leer. En ik vond het heerlijk. heb nu stof en heb het niet genomen. Mis het niet echt, maar soms toch wel. Zeker na een lange dag werken vond ik het ontspannen voor mijn rug. kans is groot dat het in de volgende auto wel weer genomen wordt (ook met stoffen bekleding).

Dan nog de juiste carkit. Als je niet voor een losse parrot, jabra oid gaat. Zal ik gewoon het OEM affabriek systeem nemen. Kan tegenwoordig met HFP overweg (en dus bijna alle telefoons) is goed te bedienen via stuur en columbus.

RTF

Lid
Kogel is door de kerk:
Skoda Octavia 1.2 TSI Businessline Elegance
Zwart Metallic
Sunset
ESP+Hillhold
Reserveband
MDI+iPhone
Stoelverwarming
17" velgen
mObridge Carkit (het blijft een gok meningen zijn 50/50 verdeeld, mobrigde NL heeft mij garantie gegeven dat het werkt)

nou nog 3/4 maanden wachten geloof ik...

Bovenaan Onderaan