Nieuwe logo op O2FL in plasti dip

Kempes

Forumguru
Ik had ergens in juni al mijn logo's nieuwe stijl klaarliggen maar wilde deze niet zomaar gaan plakken (ik kan er niets aan doen, maar ik ben geen voorstander van chroom). Het liefst wilde ik mijn gehele gril aan de voorkant in kleur laten spuiten en de logo's voor de voor en achterkant daarbij mee laten spuiten.

Het spuiten van de gril heb ik een tijd over nagedacht en uiteindelijk maar besloten dit niet te gaan doen. Het wordt tijd dat ik mijn bankrekening weer ga aanvullen voor een opvolger van de O2FL (over 4 a 5 jaar is het alweer zover).

Logo aan de voorkant heb ik maar gelaten zoals hij was aangezien deze op de chroom gril kwam te zitten.. logo aan de achterkant heb ik met Plasti dip 'smoke' zoveel mogelijk in kleur geprobeerd te krijgen.

Plaatjes bij het praatje:
full

full

full

full

full

full

Kempes

Forumguru
Ik weet vrij zeker dat dit met mijn skills niet mooi egaal gaat worden. En het is ook niet exact de kleur van de auto. Als ik de gril nog ga doen dan laat ik hem spuiten

ertromp

Forumguru
Goed gedaan het logo. Wellicht eerst eens proberen je gril met plastidip in het smoke dan kun je altijd kijken hoe het resultaat geworden is en hoe het staat alvorens definitief te spuiten

Jee13

Forumguru
Gaaf
De grill kan je demonteren en het chroom kan eraf, dan is het echt een eitje
Als jij het achterlogo zo netjes hebt gekregen, lukt chroom op voorzijde ook

Jee13

Forumguru
20150716_091744.jpg

Ik had zwarte dip gebruikt maar die van jou vind ik heel gaaf en zou icm met mijn antraciete velgen ook niet misstaan denk ik.

Voordeel van die plastidip is dat het er ook zo weer af is.

Woon je ver van Dordrecht, anders wil ik spuiten voor je?

Kempes

Forumguru
136 km enkele reis van Hellendoorn naar Dordrecht.. wel tof dat je het voor me wil doen, maar over zo'n afstand kan ik het beter zelf eerst proberen.

@Jee13 hoeveel heb jij nodig gehad? 1 busje lijkt me of meer?

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
dat staat gaaf zeg! deze plastidip variant heb ik nog niet voorbij zien komen en idd @Jee13 dat zou bij jou zeker niet misstaan ;)

Kempes

Forumguru
@Corné de Kluijver: Bedankt!

Deze 'smoke' dip is in de basis transparant met een klein vleugje grijs. Hoe meer lagen hoe donkerder het wordt.

Ik heb maar iets van 4 dunne laagjes toegepast en toen zat ik redelijk in de buurt van de kleur van de auto, het middelste deel van het logo (origineel zwarte deel) heb ik gewoon meegespoten maar hier heeft de dip geen effect op gehad omdat dit al zwart is. (ik had eigenlijk verwacht dat dit ook grijs zou worden)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan