Nieuwe Maxidot

Misschien weet iemand het van hier. Afgelopen vrijdag mijn nieuwe O2 gehaald. Wat een waanzinnige auto. Iedere keer als ik uit de auto stap loop ik nog te glimlachen van het rijplezier wat ik heb gehad. Maar om terug te komen op mijn vraag. Volgens mij heb ik de allerlaatste versie van Maxidot want er zitten opties in die niet in het boekje worden beschreven. Zo zit er b.v. een heel apart stuk confort in. Hiermee kan je b.v. anticarjacking mee instellen. Of je alleen de bestuurders deur wilt openen of allemaal enz. Maar er staat ook nog iets over regeninstelling over. Weet iemand wat het is?

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Cycloon60</font><hr />

Maar er staat ook nog iets over regeninstelling over. Weet iemand wat het is?

[/ QUOTE ]

Ik hoop dat je hiermee de (grove) gevoeligheidsinstellingen voor je regensensor mee kunt doen. Het knopje aan de stengel bij het stuur is in een groot aantal gevallen niet toereikend voor de bestuurders van VAG auto's. Ik heb een Bora gehad die een te gevoelige regensensor had en dat was hinderlijk in de winter met pekel op de weg.

Tot nu toe moet ik zeggen dat de regensensor het goed doet. Ook de radio Stream doet het bij mij goed. Je moet alleen de radio goed instellen dat die automatisch de sterkste zender ophaald. Daarna doet die het ook goed.

Ik denk dat je inderdaad de laatste versie hebt. Het instellen van de centrale vergrendeling kon voorheen alleen door de dealer worden gedaan. Voor de regensensor, afgezien van het schuifje op de stuurstengel, gold dit ook.
Leuk, nu je ook deze functies zelf kan instellen. Misschien bestaat er wel zoiets als een upgrade voor de bestaande systemen. Ik zal het bij de volgende beurt eens vragen aan de dealer.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Cycloon60</font><hr />

Ook de radio Stream doet het bij mij goed.

[/ QUOTE ]

Zie je op de MaxiDot ook informatie van de radio? Bij de Audi A3 met BIS (Bestuurder Informatie Systeem, ongeveer gelijk aan MaxiDot) is dit nl. wel het geval!

Dit lijkt me nu echt iets wat middels een software update ook op de oudere MaxiDot's te krijgen moet zijn. Zal eens informeren bij Nieuwkoop.

Yep, same here, ik heb overigens wel een aanvullig bij het instructieboekje gekregen waarin een paar (niet alle) mogelijkheden van het nieuwe MaxiDot staan. Hierin staat trouwens ook de dubbele zonneklep die in niet heb ;-(

Wullum

Actief lid
Oudere MaxiDOT is niet "upgradeable", zijn al draadjes over.
Ik was er ook niet blij mee dat het niet kan
frown.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

Mijn Chinees gaat niet veel verder dan de plaatselijke menukaart
24.gif

[/ QUOTE ]

Zelfs zo'n menu kaart gaat mij te ver.
confused.gif

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Boudewijn</font><hr />

ik heb overigens wel een aanvullig bij het instructieboekje gekregen waarin een paar (niet alle) mogelijkheden van het nieuwe MaxiDot staan.

[/ QUOTE ]

Boudewijn, kun je een de aanvulling scannen en op het forum zetten? Ik heb ook de nieuwe maxidot, maar niet de aanvulling.

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

Boudewijn, kun je een de aanvulling scannen en op het forum zetten? Ik heb ook de nieuwe maxidot, maar niet de aanvulling.

[/ QUOTE ]
Gewoon bellen naar je dealer. Voor het geld dat je aan een RS uitgeeft mogen toch wel iets doen.

Bovenaan Onderaan