Nieuwe O2 Combi 1.9 TDi DSG besteld

Gisteren door LeasePlan bevestigd gekregen dat mijn nieuwe auto is besteld. Verwachte leverweek 11 ? !

Zoals ik hier gelezen heb worden dat lange weken!!!!!

Hieronder de configuratie:

O2 Combi 1.9 TDi DSG
Kleur: Diamond Silver

Dubbele Bodem Bagageruimte
Netafscheiding Achter Achterbank
Handsfree Carkit Voorbereiding
Extra Donker Getinte Ramen Combi

Heeft iemand toevallig een foto van een combi (Diamond Silver) met extra donker getinte ramen (privacy glass)?

Fabia

† In Memoriam
Gisteren door LeasePlan bevestigd gekregen dat mijn nieuwe auto is besteld. Verwachte leverweek 11 ? !

Zoals ik hier gelezen heb worden dat lange weken!!!!!

Maar daar hebben we ook de oplossing voor: leg door je hele huis folders zodat je alvast een beetje kan genieten van je nieuwe auto.

Maar daar hebben we ook de oplossing voor: leg door je hele huis folders zodat je alvast een beetje kan genieten van je nieuwe auto.

Ja, lachen!!!! Ik heb het gelezen, ga ik zeker doen!

Nog een vraag, mijn dealer wist mij te vertellen dat je zwarte roofrails krijgt indien je Diamond Silver besteld, kan iemand dit beamen?

In de Attractive Business uitvoering zijn nl. zilveren dakrails standaard!

Pvn

Nieuw lid
Nog een vraag, mijn dealer wist mij te vertellen dat je zwarte roofrails krijgt indien je Diamond Silver besteld, kan iemand dit beamen?

Volgens mij kan je dat zelf kiezen.

Ik had ook de keuze tussen de zwarte en de zilveren dakrails. Ik heb zelf gekozen voor de zwarte, omdat ik ook donkergetinte ramen heb icm Cappuccino Beige lak en dan zouden de zilveren dakrails er naar mijn mening te veel van afwijken. De dealer was het met me eens.

Net bij dealer langs geweest.....

Produktieweek 6
Leverweek 8

Da's echt rap vind ik, begin deze week is de auto besteld!!!!

Pvn

Nieuw lid
Misschien maar een nieuw stapeltje folders halen bij de dealer?

Zo, even weer een stapeltje folders gehaald. De oude waren al weer versleten. Dus met de folders en dit forum kom ik de resterende weken wel door.

Bovenaan Onderaan