Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Speciaal voor mensen die ongeduldig lijken heeft SkodaMan goede tips: (Frequente bezoekers van SkodaForum kennen dit al)
Een paar manieren om geduldig te zijn maar toch verwachtingsvol:
- Ga naar de dealer en haal een stapel folders. Knip de plaatjes uit en plak en minstens 3 in elke kamer van je huis. Plak er ook een paar in je huidige auto en op je werk.
- Begin elke zin met "Heb ik jou al verteld dat mijn Octavia onderweg is?", ook als je hem of haar niet kent.
- Schrijf een brief naar Sinterklaas of de Kerstman en doe er een lijstje bij van alle after-market accessoires die je graag wilt hebben.
Ik hoop dat dit helpt /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Gefeliciteerd, veel sterkte alvast met het wachten. Die van mij wordt volgende week gebouwd en week 31 geleverd, en het wachten ben ik nu al moe, ik wil mijn Octavia. /forum/images/graemlins/489.gif
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.