japiejo5
Actief lid
Nieuwe baan,..nieuwe auto,....-> Winkelen
Dealers bezocht,..en kwam via via op het spoor van de Business Edition,,.toen was ik verkocht,...nog wel een tijdje doorgezocht naar andere auto's maar betrapte mijzelf er op dat ik elke auto 1 op 1 met de O2 aan het vergelijken was,...en dan blijf je bij Skoda uitkomen,..qua prijs,..maar zeker ook qua opties en waar voor je geld.
Volgende drempel om te nemen,....mijn vriendin,..zou natuurlijk wel leuk/makkelijk zijn als zij de O2 BE ook mooi zou vinden,....
Begonnen met het achteloos laten slingeren van een foldertje,...
daarna een mooie screensaver,,..met in oogschouw nemend de kleur natuurlijk,...vrouwen zijn nu eenmaal heel erg gebrand op de kleur,...veilige kleur tip,..zilver!!!
Goed ze vond m niet echt mooi,,..maar dacht bij mijn zelf,..toen ik mijn Megane II had, vond ze die ronduit lelijk,,....2 maanden later vond ze m prachtig. Dussss Mijlpaal "vriendin" is ook bereikt.
Nu dan: Het wordt dus de Octavia II.
Motor: 1.9 Td <font color="red"> </font>
Chiptuning: VAG bij de dealer met garantie.
Uitvoering: Business Edition
Accesoires: Wisser achter.Thats it,..hij is compleet.
maar nu:
Eigenlijk heb ik liever de 16" sirius velgen ipv de Vega 16" welke standaard zijn. 17" vind ik iets te voor mijn smaak, auto wordt voornamelijk zakelijk gebruikt en moet geen pimpmobiel worden,...
No Offense
<font color="blue"> </font>
Wel of geen originele radio: Heb nu op de offerte staan:
Pioneer DEH-P55 (Radio/CD/Carkit) met verwisselbare kleur.
Maar vind die inbouw stream Radio toch wel erg mooi staan,...ERVARINGEN???
Zo lang verhaal,..hoop op veel reacties
Dealers bezocht,..en kwam via via op het spoor van de Business Edition,,.toen was ik verkocht,...nog wel een tijdje doorgezocht naar andere auto's maar betrapte mijzelf er op dat ik elke auto 1 op 1 met de O2 aan het vergelijken was,...en dan blijf je bij Skoda uitkomen,..qua prijs,..maar zeker ook qua opties en waar voor je geld.
Volgende drempel om te nemen,....mijn vriendin,..zou natuurlijk wel leuk/makkelijk zijn als zij de O2 BE ook mooi zou vinden,....
Begonnen met het achteloos laten slingeren van een foldertje,...
Goed ze vond m niet echt mooi,,..maar dacht bij mijn zelf,..toen ik mijn Megane II had, vond ze die ronduit lelijk,,....2 maanden later vond ze m prachtig. Dussss Mijlpaal "vriendin" is ook bereikt.
Nu dan: Het wordt dus de Octavia II.
Motor: 1.9 Td <font color="red"> </font>
Chiptuning: VAG bij de dealer met garantie.
Uitvoering: Business Edition
Accesoires: Wisser achter.Thats it,..hij is compleet.
maar nu:
Eigenlijk heb ik liever de 16" sirius velgen ipv de Vega 16" welke standaard zijn. 17" vind ik iets te voor mijn smaak, auto wordt voornamelijk zakelijk gebruikt en moet geen pimpmobiel worden,...
<font color="blue"> </font>
Wel of geen originele radio: Heb nu op de offerte staan:
Pioneer DEH-P55 (Radio/CD/Carkit) met verwisselbare kleur.
Maar vind die inbouw stream Radio toch wel erg mooi staan,...ERVARINGEN???
Zo lang verhaal,..hoop op veel reacties