Nieuwe O2 te bestellen

Hoi, ik ben nieuw hier en mijn naam verwijst naar die van mijn hier al bekende broer:aangenaam:
Per 1-1-2008 mag ik mijn nieuwe leasewagen bestellen, en dat gaat een Octavia worden. Gepland is een hatchbak 1.9TDi Elegance Attractive Business DSG DPF, anthracite grey metallic met eminent ivory interieur. Af fabriek achterruitenwisser, verwarmde voorstoelen, en dubbele bodem in kofferbak. Verdere extra's: trekhaak, bluetooth Parrot carkit en chiptuning met fabrieksgarantie. Hij zal geleverd worden door Kreijne Midland.
Ik heb een vraag over de geplande dubbele bodem. Mij lijkt hij erg handig: Ik gooi gereedschap, startkabels en al dat soort zaken onderin, en heb daarboven dan een lege laadvloer voor andere zaken. Maar wat zijn de ervaringen met dit geval?

Verder heb ik al gezien dat de auto per 2008 goedkoper wordt. Label D betekent € 265,= duurder, de slurptax betekent € 780,= goedkoper (indien roetfilter!), zou normaal € 525,= goedkoper worden. Hij wordt echter maar € 345,= goedkoper; de importeur verhoogt de prijs dus met € 180,=. Dit zag in in de prijslijst 2008 bij de dealer, en dat is niet slecht:yeah:

Groeten van Coen

TL@

Forumguru
Proficiat!

Config trekt wat op hetgeen ik ga bestellen (volgende week normaal gezien).
Ik ga alleen wel een donker interieur nemen want een licht is niet proper te houden (kindje van 1 jaar oud)

Ik heb de dubbele bodem als dealeroptie besteld. (scheelt in de bijtelling) Montage was een kwestie van een kwartier en het grootste voordeel vind ik dat de laadvloer nu mooi aansluit op de achterklep. Nu heb ik wel een combi maar dat zal voor HB hetzelfde zijn. Je mist iets aan effectieve laadruimte maar in de dubbele bodem kun je inderdaad mooi de spullen kwijt die je noemt.

Rallye

Forumguru
Ik heb ook een dubbele bodem in de Combi. Bevalt erg goed: alle losse rotzooi kwijt (mits handig opgeruimd) en de laadvloer sluit aan op de tildrempel. Bovendien kun je de laadvloer half opklappen (vouwen) om te voorkomen dat geladen zaken gaan schuiven.

Mijn bedrijf heeft er 440 euro voor betaald. Aangezien ik binnen het opgegeven budget bleef heb ik hier niet meer over onderhandeld. Er zit volgens mij wel wat rek in. Marges van >20% op onderdelen zijn niet vreemd. Montage was een fluitje van een cent. Opstaande randen worden met 4 popnagels vastgezet aan de carrosserie (gaten reeds aanwezig) en daar boven op wordt de afdekplaat gemonteerd mbv meegeleverde sjorogen

Lars

Lid
Op de skoda site staat de optie er voor 195 euro.

Ik heb die van mij via marktplaats en dat scheelde de helft.
Ze worden echter niet zo heel veel aangeboden.

Ik ben er in ieder geval ook erg blij mee en zou de 195 er nu
ook voor over hebbn.

Bovenaan Onderaan