Nieuwe Octavia 2 combi eigenaar

de100kb

Nieuw lid
Ik zal me hier ook maar even voorstellen, mijn naam is Karim en op het internet sta ik ook bekend als 100kb en de100kb op diverse fora. Net als Motomarz die hier ook actief is ben ik enthousiast motorrijder en moderator van een tweetal BMW F800 gerelateerde fora (zie mijn sig).

Ik ben man, werkzaam in de ICT, al vijf hele decennia onderweg sinds mijn geboorte en vader van twee puber-meiden samen met mijn partner sinds ruim 20 jaar :super:

Sinds twee weken ben ik eigenaar van een 2010 TSI DSG met 73k op de teller:yeah: wat een waanzinnige bak :xyxthumbs: zo'n beetje full-options behalve het schuifdak.

Ik ben van plan hem op LPG te laten zetten (en misschien te chippen) en er vervolgens in ongeveer 10 jaar 250k kilometers mee te rijden. Het primaire gebruik is het vervoer van mijn gezin, het woon/werkverkeer doe ik met een BMW R1200R uit 2010 waar ik ook nog heel lang plezier van hoop te hebben.

Daarnaast hebben we ook nog een leuke youngtimer ter beschikking: een Ford Transit Autocar (8 persoons-uitvoering) uit 1983 (@38k kilometers).

Autogeschiedenis: een heleboel Toyota's waarvan de leukste een Type 1 MR2 was waar ik veeeeel te veel geld in gestoken heb en in 12 jaar een kleine 200k mee gereden heb.

Mijn laatste auto naast de Transit was een Audi A6 Avant TDI automaat uit 1996 die ik in 1998 gekocht heb met 137 k op de teller en dus 14 jaar later met 417k op de teller heb ingeruild op de Octavia.

Ik denk hier dus ook nog wel even rond te hangen :473:

Ridley

Forumguru
Kijk! Dat is serieus alles uit een auto halen wat erin zit :xyxthumbs:. Mooie uitvoering met DSG. Welkom.

Bovenaan Onderaan