Nieuwe Octavia besteld

Frankie

Actief lid
Beste mede forumleden,

Na veel wikken en wegen (zie thread
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5201)
heb ik besloten een Octavia Combi te bestellen.

Het is een Elegance 1.9 TDi DSG Attractive Business Combi geworden met privacy Glass, Dubbele bodem, Netafscheiding achter achterbank en handsfree voorbereiding. Kleur Diamond Silver.

Nu maar wachten...........

Hey Marcel, feli met je bestelling !! Maarre ff OT, ik zie dat je beroep account manager in documentmanagement is. Mag ik vragen voor welk bedrijf ? ik werk nl voor een leverancier van ECM-systemen. Just curious !!

Hey Marcel, feli met je bestelling !! Maarre ff OT, ik zie dat je beroep account manager in documentmanagement is. Mag ik vragen voor welk bedrijf ? ik werk nl voor een leverancier van ECM-systemen (BCT - Guiding Documents). Just curious !!

Ik werk bij Nashuatec Farrington, ik hou mij puur bezig met documentmanagement oplossingen in de healthcare.

Ik kom jullie vaak tegen in offertetrajecten!:grin::grin::grin:

Groeten,

Frankie

Actief lid
Ik werk bij Nashuatec Farrington, ik hou mij puur bezig met documentmanagement oplossingen in de healthcare.

Ik kom jullie vaak tegen in offertetrajecten!:grin::grin::grin:

Groeten,

haha... te laat !! ikke dan.. had bedrijfsnaam elijk weer uit bericht gehaald.. Maar goed, whatever. Offerte stadium is, ver, voor mijn inzet. Ik houd me bezig met implementatie en onderhoud van de software. Als je bij Nashuatec zit ken je wellicht nog een oud collega van ons.. Zal ff geen namen noemen.

Mg.. terug naar t forum. Ben benieuwd hoe de eerste Columbus gebruikers hun ervaringen gaan zijn. Dus veel succes met wachten..

Bovenaan Onderaan