Nieuwe Octavia rijder

Dutch

Actief lid
Eindelijk is het dan zover! Zaterdag heb ik mijn O2 opgehaald in De Meern. Natuurlijk is alles nog nieuw en moet ik het dikke handboek nog doornemen, maar toch heb ik een paar vragen die een van jullie wellicht kan beantwoorden.

De Climatronic stond bij het ophalen op 19 graden (links en rechts). Dit vind ik iets te koud en ik heb dit aangepast naar 21 graden. Wanneer ik echter de sleutel uit het contact haal en opnieuw start, dan staat de temperatuur weer op 19! Kan ik ervoor zorgen dat de laatst ingestelde temperatuur bewaard blijft?

Daarnaast kost het me wat moeite om CD's in de stream radio te krijgen. Ik moet erg hard duwen. Hoort dat zo, of moet ik hiermee terug naar de dealer.

Verder rijdt hij prima!
 

VEEJAY

Forumguru
Gefeliciteerd! Mooi he hoe ze hem klaarzetten voor je /forum/images/graemlins/24.gif

Die clima moet gewoon de waarden onthouden dus even laten nakijken!
 

blacktdi

Actief lid
gefeliciteerd en veel plezier ermee, en voor de rest ff langs de dealer. /forum/images/graemlins/489.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Oeh, nog een Dutch... Dat gaat voor verwarring zorgen!

Hoe dan ook, welkom van Dutch4x4, voortaan hier dan maar niet meer kortweg Dutch. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Karstieman

Forumguru
Welkom en ik weet zeker dat je veel plezier beleven gaat aan je nieuwe Octi ! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

rickske

Actief lid
Ik val waarschijnlijk in herhaling maar toch nog eens welkom op het forum en zéér veel rijplezier gewenst met je nieuwe octavia. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/489.gif
 
Welkom en heel veel plezier met je nieuwe O2!
Ik wacht op dezelfde...alleen een ander kleurtje.
Wordt nou toch echt tijd... /forum/images/graemlins/frown.gif
 

AMBIO2

Actief lid
En ook ik kan alleen maar zeggen ... welkom !!
En veel plezier ! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Joeri

Actief lid
Welkom en veel plezier!!

Ik heb sinds donderdag ook m'n nieuwe Combi en - eindelijk! - ook terug een Climatronic. En over m'n Stream kan ik niets zeggen want... het is weer een Blaupunkt geworden /forum/images/graemlins/407.gif maar het sportpack maakt veel goed!
 
Bovenaan Onderaan