Nieuwe review O3 vRS

dissident

Nieuw lid
Hallo Allemaal,

Als toekomstig O3C bezitter struin ik met regelmaat het internet af naar nieuwe beelden. Ik liep zojuist tegen de review van een O3 vRS aan die gisteren is geplaatst op het Carbuyer channel op youtube, bekijk de film in de showroom onder Octavia 3!

Groet,
Maarten

dissident

Nieuw lid
Anders ik wel. Vooral die rode accenten vind ik gaaf. Ook leuk om de dynamic stoelen eens wat beter te zien..

D_R1978

Senior Member
Tja, als je 10k extra over had in je (lease)budget kan ik me dat voorstellen, maar het financiele verschil toch wel groot en zo houd je wat te dromen over. :)

Fean

Forumguru
Tja, als je 10k extra over had in je (lease)budget kan ik me dat voorstellen, maar het financiele verschil toch wel groot en zo houd je wat te dromen over. :)

Qua budget kan ik een aardig auto leasen, auto van 55-60k zit er ook in. Ik krijg het restant leasebedrag bruto uitbetaald...en dan is het wel interessant.

Maarja.. er komt een kleine feantje aan.. verhuizen.. begin steeds meer te realiseren dat het waarschijlijk een keuze is geworden gebaseerd op angst haha.

Die RS is niet veel duurder dan m'n huidige A3..:banghead:

Thorgal

Forumguru
Hmmmm, wellicht een aardige compensatie vanuit skoda omdat ze platin grey niet kunnen leveren.
Ga het voorstellen :tegek:

Dennis Nijholt

Forumguru
Lekker die RS vw125, nu het wachten op de auto en graag foto's.......ach nog maar 140.000km tot 190.000km te gaan en dan bestel ik hem ook (nee grapje, ik ben dik tevreden met mijn O3C). maar mijn volgende wordt een RS (tenzij de nieuwe Superb geweldig wordt of een jaar of 2 a 3).

• Leuk
Waarderingen: CDK

blokart

Senior Member
Bovenaan Onderaan