Nieuwe rijder met speaker vraagje....

ericc

Nieuw lid
Hallo ik ben een nieuwe member en tevens ook een nieuwe Skoda rijder. Het is een 1.9tdi elegance. Ik heb hem nu 3 maanden en de teller staat nu bijna op 20.000 km.

Ik had wel wat kleine klachtjes die de dealer niet kon oplossen. En toen vond ik dit forum veel info gevonden thanks daarvoor. Na deze forum tips alles keurig gefixt door de dealer.

Maar 1 ding bevalt erg goed.... het cruise nav is nog niet zo geweldig maar het geluid... super speakertjes gewoon. Nu ben ik erg benieuw wat voor een soort speakers in de auto zitten en welk merk ??

Ik heb geloof ik wel het audio pakket ofzo aangekruist destijds. Maar kan in de folder niks vinden over type speakers.

thanks eric

japiejo5

Actief lid
wat staat er op je bon?
smile.gif

Als daar niks staat heb je gewoon standaard speakers.

SmurfForLife

Actief lid
Wie heeft het verlossende woord (en niet de naar je dealer racen dus). Ikzelf ben ook benieuwd wie de leverancier van de speakers (soundsystem)..

purk

Senior Member
Ik denk dat hij het je ook niet kan vertellen, er staat meestal geen merk op die speakers.....meeste van de audio is van blauwpunt in de vw

Jpoers

Lid
in de meeste auto's word nauw samengewerkt met blaupunkt, zo ook ford, fiat, renault.

is ook een van de weinige producenten die autospecefiek speakers/autoradio's integreren

Roli

Lid
Wil hier nog even op reageren, zonder een nieuwe topic te starten ( ben ook wel benieuwd naar de fabrikant )
Heb zelf ook het soundsysteem, en ben erg tevreden over het geluid wat het produceerd. Echter ( en ik ben daar voor gewaarschuwd hier ) beginnen mijn deuren en binnenafwerking te klapperen. Het is zelfs zo bizar dat de rechter middentoon speaker een raar knarsend geluid maakt, zelfs als de radio uit staat ( in een rijdenden auto ) Alsof de speaker uit zijn rubbers is geschoten ofzo. Paar weken hiermee terug geweest, en tijdens een ritje met de verkoper hoorde we samen helemaal niks
confused.gif

Als ik tegen de speaker druk, is het geluid weg. Het gebeurd nu steeds vaker, dus ga eerdaags nog maar een keer terug.

Eniewee... wilde even kwijt dat mijn mede forumbezoekers gelijk hadden, en ik achteraf spijt heb zoveel geld te hebben betaald voor deze kwaliteit.

ericc

Nieuw lid
Oke thanks voor de reacties.

Blaupunkt type ????
Ik weet dat ik nog dat ik tegen de dealer zei dat ik de beste audio wou. Wat Roli zegt heb ik ook. Ben bang dat ik ze heb opgeblazen.... meer info volgt

H

HeerlijkHelder

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ericc</font><hr />

..
Ik heb geloof ik wel het audio pakket ofzo aangekruist destijds....thanks eric

[/ QUOTE ]
Hahaha de rest van de users hier weet precies op te noemen wat ze wel en niet hebben. Voor het eerst dat ik iets lees van iemand die 'iets heeft aangekruist' hahaha

ericc

Nieuw lid
Tja ik had een Volvo en MOEST een Octavia bestellen. Hier heb ik erg (te)lang meegewacht. Zodat ik hem in een middag moest uitzoeken. Ik vond audio erg belangrijk dus zei ik tegen de verkoper doe daar maar het duurste van. Ik moet er 1,5 jaar mee rijden maar ik moet echt eerlijk zeggen dat de auto super goed bevalt. Heb er inmiddels al 20.000 km (3 maanden) probleemloos mee gereden. Het is mijn eerste Skoda maar ik ben er super tevreden mee. Het is stiekum gewoon een erg goede auto. Dat maxi-dot display is gaaf en de cruise navigatie is wel redelijk. De navi met het grote scherm was nog niet beschikbaar en daar moet ik nog ongeveer een maandje op wachten. Verders werkt de cruise control super handig. En de climate control doet zachtjes en rustig zijn werk. Kortom een erg goede auto. HULDE !!!

Klopt de nieuwe V50 is erg duur in de lease.
Ik heb daarom ook een Octavia besteld terwijl de nieuwprijzen echt niet veel schelen.
Ik heb dan wel de 2.0tdi dsg, vergeleken met een 2.0D Edition II Sport.

Maar elke 1,5 jaar een nieuwe auto lijkt mij ook wel wat.
Zal toch eens met mijn baas gaan praten hahahaha

ericc

Nieuw lid
idd v50 is duurrrrrr.

Ik kan dus idd om de 1,5 jaar een nieuwe rijden maar dan is het ook geen dikke middenklasser........

japiejo5

Actief lid

idd v50 is duurrrrrr.

[/ QUOTE ]

En ik snap niet waarom,..courante auto, betrouwbaar,..maar belachelijk duur in de leasee,...wie o wie legt dat uit!

Ik kan dus idd om de 1,5 jaar een nieuwe rijden maar dan is het ook geen dikke middenklasser........

[/ QUOTE ]

Ja dan kan wel,...de Octavia en/of Superb BE zijn dikke middenklassers
baby012.gif

ericc

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Miguel</font><hr />

He Ericc,

20.000 km in 3 maanden? Woon je in Groningen en werk je in Vlissingen ofzo??

grin.gif

[/ QUOTE ]

Hahaha nee reis de laatste tijd veel door duitsland en dan tikt het hard aan. (damn had ik de 2.0tdi maar genomen)

Bovenaan Onderaan