Nieuwe RS rijder

Gegroet allen,

Mijn naam is Pieter en ik woon in de buurt van Maastricht.

Deze middag heb ik in Duitsland mijn handtekening gezet om een 2dehandse Octavia III RS te kopen.
Komende vrijdag mag ik m ophalen en dan kan ik de import procedure voor België beginnen.

Afgelopen jaar heb ik met een Abarth 595 gereden, na m'n BMW 1M verkocht te hebben.
Nu is het tijd voor wat praktischer en comfortabeler maar toch nog leuk.
Wel zo makkelijk met vrouw en 3 kinderen.

Ik heb al een hele waslijst aan veranderingen in gedachten, maar ga daar nog heel veel vragen over hebben.

De updates over de auto ga ik op het briskoda forum plaatsen omdat ik niet zo veel zon heb om alles dubbel te gaan schrijven.

HarrieSkoda

Forumguru
Welkom Pieter!

Volgens mij ben ik deze via Autoscout24.de ook wel eens tegengekomen, mooie wagen!

Begrijp ik het nu goed dat je zelf in België woont? Anders begrijp ik het zinnetje; woonachtig in de buurt van Maastricht, Duitse auto, en Belgische import kan starten :D.

We zijn benieuwd naar je aanpassingen. Anders kopieer je dit toch gewoon vanaf het Briskoda forum :)!

Ook dit klinkt niet erg sympathiek. Ik vraag me oprecht af waarom je lid geworden bent van dit forum. De basis van een forum is geven en nemen. Jouw opstelling lijkt op veel nemen en weinig geven.

Ik ben zeer zeker bereid om ook te geven, maar gezien mijn skoda-bagage tot nu toe zo goed als nihil is, ga ik er nog niet van uit dat ik veel te geven heb.
Uit eerdere forum ervaring ben ik me ervan bewust dat het soms heel moeilijk is om de juiste bedoeling mee te geven bij het schrijven van een tekst. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om als een soort parasiet met dit forum om te gaan, maar ik zie wel hoe mijn eerdere posts zo kunnen geïnterpreteerd worden.

BramVRS

Forumguru
Welkom en een mooie auto heb je gekocht. Ben benieuwd naar je aanpassingen en zie ze graag hier langs komen :)

Bovenaan Onderaan