Nieuwe site Skoda.nl online

Maarten

Forumguru
Zojuist is de nieuwe site van Skoda gelanceerd.

Bekijk hem op: www.skoda.nl

Uit de mail van Skoda.
Opnieuw een legendarische dag voor Škoda, want zojuist is het gloednieuwe www.skoda.nl live gegaan! Als VerrassendŠkoda lid nodigen we u daarom van harte uit om als eerste een kijkje te nemen. Niets is bij het oude gebleven, maar daar gaat het ook niet om. Wat telt, is dat dit gewoon de slimste Škoda site is ooit!

Nieuwe website skoda.nl

Klik ik vandaag op de skoda website, blijkt deze compleet vernieuwd. Nieuwsgierig als ik ben klik ik dus vrolijk wat rond. Blijkt dat, volgens de site, de S2C met een twindoor systeem wordt geleverd :confused:.

Ook is het uitrusting niveau (weer?) aangepast. De comfort businessline komt nu inclusief sunset waarschijnlijk, want dat is geen optie meer maar standaard zit er wel een getinte achterruit in... en de zijruiten dan??
OOk heb je nu schijnbaar standaard velgen voor je winterbanden: 16"lichtmetaal spectrum én 16"staal tempel bij de comfort... handig!!:icon_smile_question
... In mijn brochure staat dit toch anders... :smiley29:

Dit dus maar gemeld, want erg handig, er staat een feedback knop prominent onderin (verwacht men veel fouten? :ahum:)

lees het eens door, met het nodige voorbehoud...

Darkside

Forumguru
Gisteren even snel op mijn mobiel gekeken.Zag er netjes uit. Maar volgens mij mis ik nog steeds een mooie configurator voor de Octavia.

De site ziet er verder wel mooi uit. En ook het zoeken naar een model aan je wensen is mooi.
Maar nog steeds geen car configurator waar ik simpel wat opties kan aanvinken en mijn auto zie zoals hij straks wordt.
Zag dat je feedback kon geven over de site. Dus maar gedaan. Ben beniewd wat (en of) ze antwoorden.

nemo

Senior Member
Zo, dat werd tijd, ik vond de oude site zo lelijk en ouderwets! Tegenwoordig doet een website zoveel voor een merk, ik snap niet dat het zo lang duurde voordat de site hip gemaakt werd!

sitechris

Donateur
Ziet er goed uit. Navigatiemenu onderaan vind ik ook erg prettig. Nu alleen nog een configurator en de site verdient een dikke pluim!

Bothje

Heel gewoon lid
Ook de dealersite's zijn mee vernieuwd. Meer eenduidigheid zeg maar.
En één van eerste uitingen met het nieuwe logo.....

Heb gisteren de site bekeken ... en inderdaad ziet e.e.a. er een stuk beter uit.
Ik mis alleen nog een car configurator. Daarom maar via de "feedback button" de vraag gesteld of deze er komt.
Daarop vandaag onderstaand antwoord gehad:

In antwoord op uw vraag kunnen wij u als volgt informeren:
Als u naar Modellen gaat dan kunt u aan de rechterkant van de pagina uw voorkeuren aangeven. Zoals prijs, bijtelling brandstof etc. De beschikbare modellen en uitvoeringen worden dan automatisch getoond. Op deze manier stelt u uw Škoda samen.
Met een compleet nieuw skoda.nl, huisstijl en een nieuw merklogo legt Škoda de basis voor een veelbelovende toekomst.
De nieuwe huisstijl is ontworpen vanuit de kernwaarden van Škoda: eerlijk, transparant en sympathiek.
De nieuwe huisstijl wordt vanaf nu stapsgewijs verwerkt in alle advertenties, campagnes, brochures èn het nieuwe Škoda.nl.
De dealerpanden zullen binnen nu en 2 jaar allemaal aangepast zijn. Deze krijgen bovendien een volledig nieuwe showroominrichting,
die vooral gebaseerd is op ruimte. Een belangrijk onderdeel, want de Škoda dealer is dé plek waar in het dagelijkse leven het nieuwe Škoda gevoel en alle Škoda’s het beste worden ervaren.

Meer informatie over de nieuwe huisstijl van Škoda kunt u hier vinden.
Uiteraard stellen wij het op prijs dat u uw opmerking aan ons heeft geuit, want alleen op deze manier kunnen én zullen wij ook zeker uw opmerkingen in de evaluatie meenemen.
Wij vertrouwen erop u vooralsnog voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Pon's Automobielhandel B.V.
Škoda Klantenservice

Een echte car configurator zal er dus waarschijnlijk (voorlopig) wel niet komen ... :(.

Captain Hook

Forumguru
De dealerpanden zullen binnen nu en 2 jaar allemaal aangepast zijn. Deze krijgen bovendien een volledig nieuwe showroominrichting,
Jammer, vind ik geldverspilling, wat uiteindelijk de consument zal moeten opbrengen!
Vond Skoda altijd een no-nonsense merk, zonder verkwisting aan bling-bling showrooms en nu worden dealers (verplicht waarschijnlijk?) om hun toko te verbouwen op commando van Pon. Aangezien de poen maar 1 x besteed kan worden, zal het ten koste gaan van iets anders... :ahum:
Jammer dat altijd weer de buitenkant, de cosmetica, het pimpen, het wint van het gezonde verstand. :koffie:

Bovenaan Onderaan