Nieuwe Skoda besteller/berijder

Schep

Forumguru
Deze nieuwbakken Skoda-besteller (want berijder ben ik nog niet ...) meldt zich.

Na jaren in Amerikanen te hebben gereden heb ik in 2012 de stap naar VAG gemaakt, op advies van mijn vader. Begonnen met een Audi A4 Avant, daarna een tweetal Golfs (6 en 7), maar altijd stiekem verliefd geweest op de Skoda Superb Combi. Ik weet niet goed waarom, maar ik wilde die ruimte.

Na veel twijfelen tussen een Passat Variant en een Superb Combi, heb ik toch gekozen om een orderte plaatsen voor een Superb Combi en vanaf maart 2016 mag ik me dan echt Skoda rijder noemen.
Volgens velen doe ik het verkeerd om. Beginnen in een Audi en eindigen in een Skoda, maar ik was zo verrast door de kwaliteiten van de huidige Skoda's dat ik het 'imagoprobleem' voor lief neem.

Ik ben vooral benieuwd naar wat kleine handigheidjes op het gebied van Skoda en naar de VCDS codes t.z.t.

Oenoud

Forumguru
Welkom hier
Dat wordt nog even geduld hebben tot volgende jaar maart. :sterretjes:
Tijd genoeg om alle ins en outs te leren kennen.

Cordoba

Forumguru
Welkom @Schep Tegen de tijd dat je de Superb mag ophalen, heb je al zoveel gelezen hier op het forum dat je de dealer kunt vertellen hoe het werkt.;)

Bovenaan Onderaan