Nieuwe Skoda Fabia, Mooie koplampen!!!!

Nieuwe facelift Skoda Fabia, Mooie koplampen!!!!

2014-Skoda-Fabia-for-India.jpg

Hetzer

Forumguru
Dit is geen facelift dit is artist impressum van de Fabia-3

(@ sfc greenline, ik heb de titel wat aangeapt en de discussie verplaatst naar nieuws)

Hetzer

Forumguru
Het is geen officiele tekening, ik ken hem wel al uit de autobild, moet inderdaad een Fabia-3 voorstellen

Onderstaande plaatje vind ik wel mooi. Vooral de voorzijde. De koplamen en de dagrijverlichting. Ik denk dat ze aan de achterzijde
weinig aan gaan doen. Misschien dat ze de helft van achterlichten op de kofferbak monteren.

turboturbo

Forumguru
Op dit plaatje lijkt de hoogte van de Fabia ook iets teruggenomen te zijn. Ik vind de Fabia II vergeleken met de Fabia I erg smal en hoog. Richting bejaarden-auto's proporties. En dat vind ik wel jammer. Op dit plaatje lijkt dat gevaar geweken :)

sitechris

Donateur
idd, probleem met de huidige is vooral dat ie net wat te hoog is. Als ze wat centimertjes zakken en idd de koplampen wat aanpassen, dan heb je een mooi wagentje!

darkprojectx

Forumguru
verhoudingen kloppen behoorlijk wat beter dan bij de Fabia 2,
de fabia 2 vind ik alleen mooi in de rally uitvoering en dan is het nog een beetje "tenen-bij-elkaar-knijpen".
Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan knutselen!

The bone collector

Senior Member
Wordt er dan al gesproken over een opvolger van de Fabia II? Beetje vroeg lijkt me. Ik vind hem eerlijk gezegd wel mooier (betere verhoudingen) dan de Fabia II. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

Hetzer

Forumguru
Heb naast twee F-1's gehad en de Roomster ook 2 F-2's vind zowel de F-1 als de F-2 mooi, als is een beetje verlaging en wat leuke velgen wel een must voor zowel de F-1 als de F-2.
De bovenstaande tekening is en studie van een ontwerper, net zoals de onderstaande tekening van een ander ontwerp bureau.
Vind deze tekening toch wat meer geslaagd, een lekkere dikke F-3.

x1n6zc.jpg

De nieuwe zou vanaf 2014 moeten komen

darkprojectx

Forumguru
Hopelijk geven ze bij deze versie het dak een fatsoenlijke lijn, ik vind dat zo raar, van die autotjes waarbij het dak bij de bestuurder hoger is dan bij de passagiers achterin.

Bovenaan Onderaan