Nieuwe Skoda-fan

Dag allemaal

Maandag mag ik -eindelijk- mijn nieuwe Kodiaq gaan afhalen na 15 jaar met Honda Jazz te hebben gereden. De hele familie is Hondafanaat dus ik word zo'n beetje de vreemde eend in de bijt.
We hebben gekozen voor een:
- Kodiaq Style
- in Business Grey
- met de DSG automaat
- ACC
- Kessy
- Verwarmbare zetels
- Columbus Infotainment met LTE
- LED met AFS
- Elektrisch verstelbare bestuurderstoel
- Opberglade in passagierstoel
- Elektrische opening en sluiting van het kofferdeksel
- Wegklapbare trekhaak

Helaas geen sfeerverlichting, zat niet op dit stookmodel.
We hebben 'm gekocht bij MIG Motors in Aalter en daar zijn we tot hier toe tevreden van.
Ik kijk er naar uit :-).

Tom

Japanese Power

Donateur
Welkom Tom,

Wat betreft die vreemde eend in de bijt. Ik kom na 17 Toyota's op rij uit een hele grote Toyota / Lexus familie. De een reageert heel verrast en positief, maar ik heb ook contact met bepaalde familieleden verloren door m'n keus. Succes en je gaat vast geen spijt krijgen!

Johan

JeSko

Forumguru
@Japanese Power

Dat is echt ongezien... Beter kwijt dan rijk zeg ik dan maar, als je voor zoiets familie laat vallen.....:banghead: ik zeg niet snel het is maar een auto, maar in zo'n geval wel hoor, lighten up, it's just a car:banghead:

Rosinfield

† In Memoriam
Hoewel het ook om die reden een belachelijke reden is, zien deze mensen een automerk kennelijk als religie. Een uber heilige koe ;)

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Proficiat @Tragaert met de kodiaq. Ook serieuze ommezwaai van Jazz naar Kodiaq.

@WhiteSuperB , mijn vader heeft dat ook nog meegemaakt hoor. Mijn nonkel en tante reden steeds bmw, type 3-reeks, altijd mijn vader op stang jagen (mijn pa reeds toen steeds audi), mijn vader kocht op een bepaald moment een bordeaux 525tds (type e34). Toen een waanzinnige bak. Contact verwaterde ook plots nadat mijn vader zijn nieuwe bmw had voorgesteld.

leon-cupra

Forumguru
Is al jaren zo dat er bij honda weinig te vinden is. Bij de dealer waar ik vroeger werkte hadden ze ook honda in de portefeuille. Waanzinnig duur, honda's. Motorenpallet was ook, toen, niet interessant met hun 2.2 diesels. Wel ooit eens een weekendje een crz meegekregen van mijn collega. Dat was een plezant bakske maar wel been-beenhard.

Bovenaan Onderaan