nieuwe Skoda reclame "kijk op de weg"

DJNeO

Actief lid
Re: nieuwe Skoda reclame \"kijk op de weg\"

ik vind hem erg vet! /forum/images/graemlins/smile.gif

Okki

Donateur

De TOUR de France gebruikt al Skoda, straks de politie ook nog!

DJNeO

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ik weet niet of dat nu zo'n slim idee is...
De slogan is "Volg de Skoda Rijder" wanneer de politie in een skoda gaat rijden, zouden we hun moeten volgen, weet niet of ik er nu zo blij mee ben om hun capriolen uit te halen (in de spits op de vluchtstrook rijden zodat ze stipt om 5 uur op het KLPD terein staan in driebergen bijv of liegen over controle's bijv...)

Octaviarijder

Actief lid

Hij is goed, denk alleen dat de KLPD er niet echt blij mee zal zijn. Maar dat zijn we met hun ook niet altijd.

hornet

Nieuw lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

[/ QUOTE ]
Dat doet de politie Haaglanden al. Als het goed is 2 zilverkleurige RS'en. Van buiten niet als dusdanig te herkennen. Zelfs de stoelen hebben andere bekleding gekregen. Tevens hebben ze wat aan de motor gesleuteld.

Fabia

† In Memoriam

Werd laatst ingehaald door een Fabia die ging als de brandweer. Nou was dat ook niet zo moeilijk het was een Fabia ingebruik bij de brandweer met alles er op en er aan. Dus de stickers, zwaailichten en uiteraard in de kleur rood. Dus niet alleen de politie gebruikt Skoda´s maar de brandweer dus ook.

Jpoers

Lid

Wat een kl*te reclame vind ik het... ze kunnen toch wel een beetje creatiever zijn. en je ziet niks van die mooi o2,

Bovenaan Onderaan