Nieuwe Skoda rijder erbij Karoq Sportline

Hallo iedereen,
Nog nooit op een Forum gezeten. Maar nu ik binnenkort mijn Skoda krijg, vind ik het super leuk om topics te lezen van andere SKODA rijders. Hiervoor reed ik Seat Leon Style Business 1.2 uit 2018. Ook een super comfi auto!

In week 47 mag ik mijn prachtige Skoda Karoq Sportline 1.5 handschakel ophalen bij mijn Skoda dealer.
Voor mijn gevoel duurt het nog heeeeeeel lang. Maar goed even wachten dus. Zal zeker een foto plaatsen als ik mijn Skoda heb opgehaald.

Opties die ik heb gekozen zijn:
- 1.5 handschakel
- 19 inch velgen
- Kleur Steel grey
- Conform Pakket
- Functie Pakket
- Panoramadak

Heb voor de Sportline gekozen omdat ik die zwarte accenten wel stoer vind en omdat de onder bumpers in de zelfde kleur zijn mee gespoten. Plus dat die al standaard rijk uitgerust is. Misschien waar ik nog een beetje spijt van heb is dat ik voor een Handbak heb gekozen ipv DSG. Vond dat veel te duur. Het was of alle opties erop of een DSG.

JeSko

Forumguru
Welkom!

Veel zijn er hier niet die handbak in een Karoq rijden, dus hopelijk kan iemand je hierin toch helpen, mss dit lid, die reed een handbak Karoq dacht ik @Witte Yeti

Verder met je eens, liever handbak en veel opties dan DSG en minder opties, maar dat is voor ieder wat wils. Zelf rijd ik een oudere Superb handbak, en die koppeling is vrij stroef maar niet onmogelijk of oncomfortabel, het is vooral in vergelijking met kleinere auto's dat me de stroefheid van men eigen koppeling is opgevallen.

hemi24

Forumguru
Misschien waar ik nog een beetje spijt van heb is dat ik voor een Handbak heb gekozen ipv DSG. Vond dat veel te duur. Het was of alle opties erop of een DSG.

Welkom!

Ik snap wat je bedoelt; ik heb dezelfde keus gemaakt met mijn Kodiaq...
Kan ik zeggen dat ik de DSG nu uiteindelijk mis? Nee, niet echt.
Als ik nu opnieuw moest kiezen, zou ik dan voor DSG gaan? Waarschijnlijk wel, maar ik zou toch eerder voor de extra uitrusting gaan dan voor de DSG...

Bovenaan Onderaan