Nieuwe Skoda rijder in aantocht!!!

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Hallo allemaal.

Ik zal mij even netjes voorstellen.
Ik ben Marcel van slechts 33 jaartjes oud.
Ik ben 4 jaar getrouwd met Quirina.
Ons eerste kindje verwachten wij eind maart 2006.

Mijn vorige (huidige) auto is een Subaru Impreza GT uit 1999 en is een klein beetje getund tot 250 a 260 PK.
Ik heb hiermee de laatse twee jaar 70.000 km mee gereden en dat is met de huidige benzineprijzen niet echt leuk meer. Al heb ik elke kilomter met een grote glimlach op mijn mond mee rond gereden. Ik zal hem denk ik wel missen maar soms moet verstand een keer voor gaan.

Wij hebben dus gekozen voor een Skoda Octavia Combi 1.9 TDI 110 PK Ambiante uit 2003. De kleur is Stone Grey.
We krijgen hem als alles goed gaat volgende week.
We kijken er naar uit om hem op te halen bij de dealer.

Groetjes,
Marcel

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ach ja ik ben inmiddels al weer wat ouder en mijn wilde haren al kwijt dus 110 pK lijkt mij wel voldoende.
De Fabia van mijn vrienden heeft 101 PK diesel en dat rijdt ook al erg goed. In duitsland reden we makkelijk 210 km per uur op de teller. Toen was ik al verkocht aan Skoda.

Groetjes,
Marcel

Dutch4x4

Senior Member
Welkom van een andere ex-Subaru-rijder. Hoewel mij de stap terug naar 110 pk toch een stuk zwaarder zou vallen...

sunnyboy

Senior Member
Gefeliciteerd Marcel.
Ik denk dat ik weet hoe je je voelt want ik heb afscheid genomen van een BMW 320d met powerbox, 165 pk en 340Nm.
Nu 2.0 FSI met 150pk en 200Nm.
Maar ik heb er absoluut geen spijt van. /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

AMBIO2

Actief lid
Hey Marcel join the club
ik weet zeker dat je er veel plezier aan zal beleven
succes ermee !!

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Daar ben ik van overtuigd anders had ik hem echt niet gekocht.
We kunnen haast niet wachten tot zaterdag wanneer ik hem weer zie. Ik lijk wel verliefd zo.

Groetjes,
Marcel

Joeri

Actief lid
Een nieuwe auto is altijd iets leuks. Komt ook minder vaak voor dan een nieuw paar schoenen /forum/images/graemlins/smile.gif

Welkom op het forum en hopelijk volgen de foto's!

Potje

Actief lid
Welkom op dit nederige forum....

Geweldig!
We lijken wel een beetje op elkaar:

Zo'n beetje dezelfde leeftijd

Eerst de wilde haren even uit laten waaien. Ik deed dat letterlijk met een barchetta

Maar nu tijd voor een verstandige auto.....

De logische stap van een Impreza is eigenlijk naar een Fabia WRC.... :-)

Maar ja... die 400.000 euro waren mij ook teveel!

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Eindelijk het is zover.
Ik heb de auto gisteren opgehaald. De aflevering was goed en de taart die we erbij kregen was ook heerlijk.

We zijn heel blij met de auto en hopen er nog vele kilometers ermee te kunnen rijden.
Nu eerst nog maar de carkit inbouwen en kijken hoe alles werkt.

Groetjes,
Marcel

Joeri

Actief lid
Taart!?

Ik ben al blij als de klanten vijf minuten WILLEN wachten om het papierwerk in orde te maken /forum/images/graemlins/wink.gif Maar ongeduldig zijn mag natuurlijk wel als je nieuwe auto er staat.

Bovenaan Onderaan