Nieuwe skoda rijder

Feo

Actief lid
Hallo allemaal,

mijn naam is Mark, 39 jaar, woonachtig in het zuiden van het land en recentelijk een nieuwe lease auto besteld, de Superb Combi.
Ik wist natuurlijk al een tijdje dat ik 'n nieuwe lease auto uit mocht zoeken, dus ik had al wat voorwerk gedaan en heeeel vaak de Skoda website bezocht :). Vanaf het eerste moment dat ik de plaatjes gezien had was het voor mij zo klaar als een klontje: ik ga de nieuwe Superb Combi rijden.
Helaas houdt mijn bedrijf stellig vast aan de vastgestelde bestelregel (x mnd voordat het huidige leasecontract afloopt) waardoor ik pas begin augustus de auto kon bestellen. 1e terugkoppeling van de leasemij was een leverdatum van 4 december en dat maakte mij uiteraard helemaal happy. Helaas deze week een telefoontje van de dealer ontvangen dat de levering niet meer dit jaar gaat plaatsvinden maar pas medio februari 2016(!)... 27 weken levertijd. Lijkt erop dat Skoda een gewilde auto ontworpen heeft :)

Mijn configuratie:

Super Combi 1.6 TDI Style businessline.
Quartz Grey
18" Cassiopeia velgen (zilver design)
Sunset
Vaste trekhaak
Aluminium Dorpellijsten
En nog 'n paar losse accessoires waar ik jullie niet mee lastig zal vallen.

Helaas dus nog 'n behoorlijke tijd wachten, maar gelukkig zijn er al 'n behoorlijk aantal leden die de nieuwe Superb afgelopen week op hebben mogen halen dus leesvoer en foto's genoeg! :)

Grtz Mark

Bovenaan Onderaan