Nieuwe Skoda rijder :)

Sixz

Lid
Per afgelopen donderdag ben ik eigenaar van een Skoda Fabia Combi uit 2003, dus ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Peter, 28 jaar en wonende in Groningen, zoals gezegd sinds vorige week in het bezit van de Skoda en ik moet zeggen dat hij toch best heel lekker rijdt voor toch al zo'n oud beestje!

Er is echter wel een reden dat ik even hier kijk, want hij heeft wel wat kuren zo af en toe, ik hoop de kennis en kunde van dit forum te benutten om tot de kern van het probleem te komen.

Nog even voor de beeldvorming:

Erik_NL

Forumguru
welkom Peter oet Stad
hopelijk behoren de problemen die je elders beschrijft spoedig tot het verleden en kan je lang plezier aan je Fabia Combi beleven.

Sixz

Lid
Dank! Ik vermoed dat die snel opgelost gaan zijn, hopelijk morgen een paar nieuwe bobines en eens kijken wat hij doet.

verhulstr

Forumguru
Welkom Sixz, veel plezier gewenst met de Fabia! Welkom op het forum! Licht blauwe Fabia's zijn gewild zo te zien :D

Thomaskruit

Nieuw lid
Welkom, veel plezier met je super skoda fabia. Hopelijk nog jaren lang plezier van.
Goed keuze heb je gemaakt!

Thomaskruit

Nieuw lid
Laatst heb ik ook nog een vrachtwagen bij mij in de buurt gezien bij een tuincentrum met een skoda trailer met daarop de opdruk: de nieuwe skoda fabia.

Sixz

Lid
Daar hoort natuurlijk ook een nieuwe skoda rijder bij :tongue: maar zo'n nieuwe bak heb ik helaas niet! Al ben ik ook zeer tevreden met de Faab 1

Bovenaan Onderaan