Nieuwe Skoda Superb rijder

Kooskoets

Banned
Hallo allemaal, mijn naam is Koos en ik zal in januari 2012 ook een Skoda Superb gaan rijden. Momenteel heb ik nog een Saab 9-5 maar die mag dan naar de leasemy terug. Ik heb voor de Superb gekozen vanwege de ruimte, uitstraling en prijs! Wat krijg ik? Een station met 2 liter diesel motor met 125Kw. Ook een dsg automaat en een Navi zit erin met anti-diefstal beveiligingplaat! Kleur is zilver met zwart leder van binnen. Nog even 3 maanden wachten en dan is het bijna zover, ik lijk wel weer een klein jongetje. Mijn dealer is S-Point in A'dam en ik woon ook in A'dam! Ik ga zoveel mogelijk lezen over de Superb om mij voor te bereiden, er lijkt genoeg informatie te vinden hier voor mij!

Kooskoets

Banned
Ja, al vanaf mijn puberjaren dus eind 70! Ook de Bie was/is onnavolgbaar! Koos is echt mijn naam en Koets vond ik wel passen om de Skoda mijn Koets wordt!

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum Koos. Ik heb vroeger ook heel veel afleveringen van ze gezien. Dat waren nog eens tijden.

Kooskoets

Banned
Hallo forummers,
Bedankt voor het welkom.
Ik heb gelijk al een wijziging: Zilver wordt Cappuccino aan de buitenkant, binnen blijft het zwart. Ik zag vandaag een Skoda met deze kleur rijden en vind dit ietsiepietsie mooier. Mijn vrouw vond zilver mooier maar die is een weekje weg!
PS: Fabia en Deusjevo, op Youtube kun je nog alle filmpjes van de heren bekijken!

Rosinfield

† In Memoriam
Beste Heer Koets, het doet me ongelofelijk veel deugd u hier aan te treffen! En daarmee te constateren dat u nog altijd alive and kicking bent. Per slot van rekening moet u inmiddels reeds hoogbejaard zijn, daar u in uw hoogtijdagen al behoorde tot de zgn oudere jongeren. Ik ben altijd een enorm fan geweest van u en in bredere zin het programma waarin u op onnavolgbare wijze optrad. Mijn atavar is daarvan getuige. Veel plezier met uw nieuwe automobiel!

Kooskoets

Banned
@Deusjevo: natuurlijk heb ik zoiets belangrijks overlegd....:grin:
@Freewheeler: ik ben niet hoogbejaard hoor, slechts 45 lentes heb ik meegemaakt. Ik herinner me eind 70-jaren dat mijn oudere broer al fan was en ik volgde hem gewoon blindelings! Leuk te lezen dat er hier zoveel nostalgie besproken wordt! Het is tenslotte een autoforum.

Trouwens, ik heb al diverse topics door gelezen en daardoor dus opgemerkt dat je van autokleur kunt veranderen voordat de auto geproduceerd wordt. Erg fijn.

Bovenaan Onderaan