jurricane
Lid
Hallo,
Sinds kort mijn eerste VAG auto mogen ophalen bij de dealer. Van huis uit een Ford rijder, maar deze (lease)skoda niet direct met het hart, maar met portemonnee/verstand gekozen. Het is een O3 combi greenline businessline geworden.
Nu 4 dagen verder en nog geen seconde spijt van mn keuze.
Wat details: O3 combi, greenline businessline, briljant silver.
Aanpassingen en extras.
- alcantara/leer interieur
- licht pakket (bi-xenon)
- sunset (donkere ramen achter)
- aluminium look dakrails
- kessy en park pilot
Niet heel opvallend/apart.. wel leuk.
Zoals genoemd een ford liefhebber, en dit zal niet heel snel veranderen, maar sta open voor andere merken. We hebben thuis nog 2 fiesta's .. eentje van 2 jaar en eentje van 22 jaar oud en beide niet geheel standaard meer (zacht uitgedrukt) op de diverse ford forums in NL en UK een bekende en veelal deel van de oude garde.
Verder.. getrouwd en een dochter.
Verder werkzaam in de IT.
Ik ben op dit forum terrecht gekomen n.a.v. het uitzoeken van eventuele vagcom aanpassingen voor de O3. Ik wil het volgende nog laten aanpassen.
- drl dimmen bij richting aangeven
- achterlichten aan bij drl
- regensluiten
En de rest moet ik nog even nazoeken.
Owh en led mistlamp/cornering lights monteren..
Tot zover..
Sinds kort mijn eerste VAG auto mogen ophalen bij de dealer. Van huis uit een Ford rijder, maar deze (lease)skoda niet direct met het hart, maar met portemonnee/verstand gekozen. Het is een O3 combi greenline businessline geworden.
Nu 4 dagen verder en nog geen seconde spijt van mn keuze.
Wat details: O3 combi, greenline businessline, briljant silver.
Aanpassingen en extras.
- alcantara/leer interieur
- licht pakket (bi-xenon)
- sunset (donkere ramen achter)
- aluminium look dakrails
- kessy en park pilot
Niet heel opvallend/apart.. wel leuk.
Zoals genoemd een ford liefhebber, en dit zal niet heel snel veranderen, maar sta open voor andere merken. We hebben thuis nog 2 fiesta's .. eentje van 2 jaar en eentje van 22 jaar oud en beide niet geheel standaard meer (zacht uitgedrukt) op de diverse ford forums in NL en UK een bekende en veelal deel van de oude garde.
Verder.. getrouwd en een dochter.
Verder werkzaam in de IT.
Ik ben op dit forum terrecht gekomen n.a.v. het uitzoeken van eventuele vagcom aanpassingen voor de O3. Ik wil het volgende nog laten aanpassen.
- drl dimmen bij richting aangeven
- achterlichten aan bij drl
- regensluiten
En de rest moet ik nog even nazoeken.
Owh en led mistlamp/cornering lights monteren..
Tot zover..