Rasselman
Lid
Bij deze zal ik mezelf ook maar even voorstellen maar wel in het kort.
Ik ben Wesley
Heb inmiddels een Skoda Octavia 5E RS TDI DSG gekocht echter heb ik wel al een paar autos gehad waaronder :
(De Daily's)
Golf3 vr6 (1ste auto)
Cinquecento 1.1 sporting omgebouwd naar turbo 138pk/200nm
Seat Leon 1M Tdi 150pk/320nm stnd echter omgebouwd tot 285pk/491nm
Seat Ibiza 6L Tdi 130pk/310nm stnd ook omgebouwd maar tot 300pk/522nm
Golf 6 GTI DSG 211pk/280nm stnd ook voorzien van de nodige aanpassingen 302pk/450nm
Verder heb ik ook nog een hobby autotje die ik gekocht heb als een Golf mk2 1.3 4bak en ben deze "alleen als ik tijd en zin heb" aan het ombouwen naar een vr6 Turbo op kenteken. Alles zit motor heeft gelopen echter ben ik alweer van alles aan het veranderen.
Maar waarvoor ik me hier aangemeld heb is een Octavia RS TDI 2014 haha
Ik doe eigenlijk altijd alles zelf vanaf het kleine onderhoud, grote onderhoud, coderen, dingen vrijschakelen tot dsg software tevens ben ik ook in het bezit van bijv vcds, vcp enzovoort
Ik zal later nog even wat foto's uploaden ed maar ik moest me alvast aanmelden ivm een DIY te downloaden dus moest ook me voorstelronde doen.
Bij deze alvast 1 foto
Later meer
Groet
Wesley
Ik ben Wesley
Heb inmiddels een Skoda Octavia 5E RS TDI DSG gekocht echter heb ik wel al een paar autos gehad waaronder :
(De Daily's)
Golf3 vr6 (1ste auto)
Cinquecento 1.1 sporting omgebouwd naar turbo 138pk/200nm
Seat Leon 1M Tdi 150pk/320nm stnd echter omgebouwd tot 285pk/491nm
Seat Ibiza 6L Tdi 130pk/310nm stnd ook omgebouwd maar tot 300pk/522nm
Golf 6 GTI DSG 211pk/280nm stnd ook voorzien van de nodige aanpassingen 302pk/450nm
Verder heb ik ook nog een hobby autotje die ik gekocht heb als een Golf mk2 1.3 4bak en ben deze "alleen als ik tijd en zin heb" aan het ombouwen naar een vr6 Turbo op kenteken. Alles zit motor heeft gelopen echter ben ik alweer van alles aan het veranderen.
Maar waarvoor ik me hier aangemeld heb is een Octavia RS TDI 2014 haha
Ik doe eigenlijk altijd alles zelf vanaf het kleine onderhoud, grote onderhoud, coderen, dingen vrijschakelen tot dsg software tevens ben ik ook in het bezit van bijv vcds, vcp enzovoort
Ik zal later nog even wat foto's uploaden ed maar ik moest me alvast aanmelden ivm een DIY te downloaden dus moest ook me voorstelronde doen.
Bij deze alvast 1 foto
Later meer
Groet
Wesley