Nieuwe sleutel, kost dat?

titel zegt genoeg !!!!
de vrouw was de sleutels kwijt dus maar een nieuwe besteld omdt 1 sleutel soms lastig is !!!!
wat kost een nieuwe sleutel met inleren?
hebben de sleutel inmiddels weer gevonden maar sleutel was al besteld!

Blackokkie2

Forumguru
Zolang de nieuwe sleutel nog niet ingeleerd is zou je hem nog moeten kunnen annuleren bij de dealer. Hij zal wel vaker een sleutel verkopen, heeft hij voor de volgende tenminste 1 op voorraad, is ook een vorm van service.

Blackokkie2

Forumguru
Dan heb je pech, en nog 2 opties. Sleutel afnemen zonder inleren(scheelt de kosten van het inleren), alleen dan heb je er niets aan, maar een dief ook niet bij inbraak. Of compleet afnemen.

PeetZ

Actief lid
Ik heb de mijne ook pas laten inleren en was 38 euro bij de dealer kwijt. Sleutel weet ik niet wat die kost.

Originele sleutel is her en der voor 3 tientjes te koop, exclusief het inleren. De dealer zal er vast meer voor vragen, maar als je het inleren laat zitten, zou het tientjes werk moeten zijn.

Mocht het niet anders kunnen zou ik de sleutel afnemen, zonder inleren. Mocht het in de toekomst toch nodig zijn, doe je dat alsnog en betaal je het daarmee in twee termijnen. De afname van de sleutel is dan helaas jou verlies. Maar waarom meer uitgeven als het nu niet nodig is.

Ik zou een auto waar 3 sleutels bij waren toch wantrouwen als het mij werd aangeboden bij aankoop.

PeetZ

Actief lid
Ik zit nu te denken dat bij mij wel allebei de sleutels opnieuw zijn ingeleerd voor die 38 euro. Misschien dat 1 nog iets goedkoper is

guitar_billy

Senior Member
Ik heb nog even de rekening erbij gepakt.
- klapsleutel zender+sleutel (3knops) = 129.49EUR
- programmeren/inleren van de sleutel = 44.95EUR
Prijzen van 2014, exclusief BTW.

Dat zijn wel stevige bedragen voor 1 sleutel, al schrijf ik het zelf.

Bovenaan Onderaan