Nieuwe sleutel Skoda Octavia

hephie

Lid
Hallo,

Ze hebben gisteren jas gestolen en spijtig genoeg zat er mijn auto sleutel er nog in..
Ik ben net bij de skoda dealer geweest voor een nieuwe sleutel, en val eigenlijk een beetje achterover van de prijs.

Zijn die sleutels van goud ofzo aan de binnenkant xD

221.70euro voor de sleutel
+ 60euro codeerwerk

Heeft nog al ooit iemand dit voor gehad?
Zou het verschil maken als ik naar een andere garage ga? Of kan dit enkel via de officiele dealer?

ps. Mijn wagen is uitgerust met het KESSY keyless access systeem (incl. start/stop). Met andere woorden de sleutel lekker handig in je jas (CORRECTIE! Je broekzak) laten zitten.

EdK

Forumguru
Tsja prijzen zijn eigenlijk ( helaas ) de normale prijzen.
Denk niet dat je ze via een andere dealer veel goedkoper zult krijgen, maar kun je dit niet misschien verhalen via verzekering ? ( deels )
Maar zou me meer zorgen maken dat er iemand rondloopt met je sleutel en derhalve zonder braakschade met de wagen weg kan rijden.....

Kempes

Forumguru
Mmm denk dat de meeste Octavia 2 bezitters dit luxe probleem niet zullen hebben...

Laatst bewerkt:
Deze prijzen kloppen helaas. Mijn reserve sleutel maakte geen contact meer met de octavia. Alleen het opnieuw inleren koste een dikke 60euro (voor slecht 10minuten werk).

blbean

Lid
Heeft de dealer die gejatte sleutel ge-deactiveerd in je O3? Je moet er niet aan denken dat die voor je deur weggehaald wordt.

Bovenaan Onderaan