Nieuwe stuur in Kodiaq 2? ( zonder logo)

Arslan81

Nieuw lid
Krijg de nieuwe Kodiaq 2 ook de nieuwe stuur zonder logo? Ik zag op internet een foto en volgens mij is dit dashboard van een Kodiaq 2..

IMG_1395.jpeg

Japanese Power

Donateur
Er circuleren plaatjes op internet maar de echtheid is hier niet van bekend. Anyway. Dit is sowieso het nieuwe logo van Skoda wat steeds verder wordt uitgerold. Dus geen cirkel meer met een arrow erin…

Arslan81

Nieuw lid
Ziet er niet verkeerd uit vind ik persoonlijk. Op superb had ik het al gezien bij de dealer maar Kodiaq 2 niet.. Ik krijg mij Kodiaq 2 sportline in april dus dan zal ik het wel zien.. video’s op internet zie ik ook alleen maar stuur met logo ( cirkel met een arrow)

MacRembrandt

Forumguru
Als je nu de configurator gebruikt, wordt het nieuwe stuur getoond.
En volgens mij hadden alle Skoda’s op het Autosalon in Brussel het nieuwe stuur.

Dus antwoord op jouw vraag is bijna zeker “ja”.

SkodaBart

Actief lid
Precies dit! Het is toch een afgang en verloedering van je eigen geschiedenis dat als je als bedrijf een logo wat al sinds 1925 op de auto’s zit vervangt door een stukje tekst. Moderniseren snap ik, weggooien niet. Ik vind het i.i.g. helemaal niks…

Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Het is gewoon meedoen met de massa, want dit is wat de consument wil (lees: krijgt opgelegd) spleetogen koplampen, doorlopende achterlicht strip, 1 groot scherm, merk naam in letters, modelnaam onuitspreekbaar en/of niets zeggend....tsja, dan ben je eigelijk wel

MikeyMan

Senior Member
Ik vind het ook geen vooruitgang. Op de achterklep kan het nog. Voorop en op het stuur vind ik het niks. Wat doen ze met de naafkappen?

Pendragon

Donateur
Ik durf vrijwel zeker te zeggen dat het een nieuw stuur wordt. Ik heb net een nieuwe Karoq en daar zit ook het nieuwe stuur in

Bijlagen

• Stuur_Karoq_Sportline_2025.jpg
    Stuur_Karoq_Sportline_2025.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 36

Canon-Eye

Forumguru
Voordeel van die letters voor- en achterop is, dat je die er ook makkelijk af kunt halen.
Scheelt vervuiling in de hoekjes en de poetsdoek blijft er niet meer aan hangen...

• Leuk
Waarderingen: Tees
Ze zullen er vast ook wel onderhuids wat aan veranderd hebben: dat je niet bij de sloop een kapje met rond logo weet te scoren zodat die nou nét niet past.. of misschien wel.. maar t zou je niks verbazen!

ik heb liever ook gewoon het logo ipv uitgeschreven naam…

Wullum

Actief lid
Precies dit! Het is toch een afgang en verloedering van je eigen geschiedenis dat als je als bedrijf een logo wat al sinds 1925 op de auto’s zit vervangt door een stukje tekst. Moderniseren snap ik, weggooien niet. Ik vind het i.i.g. helemaal niks…
Voordeel is wel dat het niet zo in je ogen blinkt al de zon er op schijnt...

rdrummen

Senior Member
Ik heb ook het nieuwe stuurwiel (geleverd begin januari), vind het wel mooi.
Helaas geen 3-spaaks sportstuur, want dat was blijkbaar toch heel erg moeilijk...

Bovenaan Onderaan