Nieuwe Superb Combi en een vraag

Ik zal beginnen met me even voorstellen. Mijn naam is Richard, ik woon in de buurt van Roermond en sinds vorige week woensdag ben ik de, uiteraard trotse, (lease) eigenaar van een Superb Combi TDI2.0 140PK CR Business Line Ambition. Hij was in maart besteld en tot mijn grote verrassing belde de lease maatschappij vorige week dat de auto al binnen was. Snel mijn trouwe Mazda5 leeggemaakt en omgewisseld voor de Superb. Wat een verschil in ruimte en wat rijd dat luxe :)
De motor is heerlijk stil en trekt net zoals die in de mazda5 goed door. Het vermogen in de mazda en de skoda is hetzelfde maar deze lijkt nog wat stiller en smeuiger, vooral onderin. Tot nu toe dik tevreden en nu opzoek naar een goede bluetooth optie want de fabrieksoptie blijkt toch niet geinstalleerd te zijn. Misschien ook niet zo erg want met mijn iphone schijnt 'ie niet te werken. Intussen gemailed met Emiel van electronic4cars en die heeft kennelijk een prima oplossing.

Ik heb nog wel een vraagje; de paraplu zit niet in de linkerachterdeur, klopt dit? en zoja is deze dan bij te bestellen?

gr,

richard

Skody

Actief lid
Bij mijn weten moet er gewoon een paraplu in het vak in je linkerdeur zitten. Dus als 'ie er niet in zit ff langs de dealert anders kost t je 50 euro om de originele te bestellen.

Rene de Wit

Actief lid
Hallo Richard, gefeliciteerd met je aanwinst! leuk om te lezen dat er meer menzen uit het Zuiden hier posten.
Voor mij is het grote wachten net begonnen vorige week een S2 Greenline BL besteld bij de leasmij.

Welke kleur heb je genomen?

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen. Dan heb je niet lang hoeven te wachten; ik heb over de combi levertijden gehoord van 12-14 weken.
Sinds vorig jaar wordt de paraplu niet meer standaard geleverd, doch is blijkbaar nu bij alle uitvoeringen een optie.

Groet,

Ben

Als ik het goed begrijp is de paraplu dus niet standaard meer, jammer maar dan toch maar even langs de dealer want een paraplu kan nooit kwaad in dit klimaat.

@rene: de kleur is cappucino en dat is naar mijn smaak een erg mooi kleur voor deze auto.

gr,

richard

Tjeez, gaan we nu al bezuinigen op een paraplu??? Eerst wordt de navi al van DVD naar CD teruggeschroefd in de BL Ambition, nu dit... beetje jammer van Skoda.

... Desondanks, ik hoop de sleutel van mijn moccabruine Combi BL Ambition 11 juni in ontvangst te mogen nemen en is de regio Den Bosch weer een mooie auto rijker :)

quorumz

Actief lid
ik had gelijk naar de dealer gebeld (kan mijne nl volgende week ophalen) en hij zag tot zijn verbazing dat de paraplu ook niet bij de accessoires zat. tegen mij vertelde hij me dat dat goed ging komen:)

Enfin, hij zit er dus niet bij. Ik ga wel even langs een dealer en bestel of haal er daar een. Nu eerst a.s. vrijdag de bluetooth laten inbouwen bij electronic4cars dan kan ik tenminste de Iphone handsfree gebruiken. Kost nog minder dan de standaard bluetooth optie van Skoda..

Met de CD navi ben ik niet ontevreden, de columbus wordt als ik het hier zo lees erg veel gejat en met een SD kaartje erin kom je ook met de Amundsen een eind. Zo _hier en daar_ zijn de kaarten ook wel te vinden dus dat is ook al geen probleem, de benelux was al netjes op een SD'tje gezet bij aflevering.

gr,

richard

Bovenaan Onderaan