Nieuwe velgen...

Anto

Lid
Onze wagen is standaard uitgerust met stalen velgen. Ik had graag de banden gehouden (195/55/15). Nu heb ik een advertentie gevonden met onderstaande OEM velgen. Als ik bij de importeur deze velgen zoek dan merk ik dat ze passen op een Rapid.

Voor onze Fabia is volgende criteria belangrijk (bron website velgensteekwijzer.nl):
  • 5 x 100
  • naafgat 57.1
  • ET 43
Heeft iemand nog een nieuw OEM setje liggen of kan iemand mij helpen of deze velgen zouden passen?
Op de site van de importeur krijg ik trouwens volgende info mbt de velgen hieronder afgebeeld:
  • 6J x 15
  • ET 38

%2524_84+%25281%2529.JPG
%2524_84.JPG

Bakkertje

Forumguru
In principe moet dit inderdaad gewoon passen. De wielen staan wel 5 mm verder naar buiten dan de originele wielen.
Kijk ook even op marktplaats daar staan ontzettend veel wielen in de 5x100 smaak :-)

Anto

Lid
De Avior velg vind ik trouwens ook heel mooi. Mocht iemand een setje liggen hebben, PM me !

Green

Actief lid
Ben ook op zoek naar andere velg combi 15 inch.
nu kan ik een leuk setje kopen van een vw polo 2012 type boavista met 185-60-15.
Echter heeft deze een et 35 .!!
Is dat bezwaarlijk en als leek zijnde wat klopt er dan niet?
Graag jullie expertise

Ridley

Forumguru
Dat gaat wel passen, velg komt alleen 8mm verder naar buiten te staan, maar dat kan de Fabia best hebben. Boavista is een mooie velg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Green

Actief lid
@Eduardo

Ja,vind ik mooier staan dan de vw logo.:yeah:
Ik heb gelijk maar de nieuwste type logo gekocht bij dealer,aangezien ik Vooren achter logo ook nog wil vernieuwen.

Anto

Lid
Nog niks gevonden tot op heden. Wel een dikke velg! Eens de afbraak bellen, misschien heeft hij nog een net setje liggen.

Bovenaan Onderaan