Nieuwe versie Icelink

ESC

Lid
Hoi,
ik vond zojuist onderstaande link. Dension, producent van de IceLink (Plus), biedt nu een 3-tal nieuwe producten aan in de Gateway serie. Hieronder een linkt naar de Gateway 400. Hier kun je je Ipod op aansluiten, met behoud van je (OEM) CD-changer.

Leuk voordeel is dat er een video out op zit voor Ipod video bezitters. Kan je de TFT's in de hoofdsteunen aansluiten op je Ipod Video en video's afspelen voor de kids.

Volgens de website werkt ie op de Stream en Nexus. Maar zou het ook met de Audience werken ? Heeft de Audience uberhaupt een aansluiting (achterop) of zit alles ingebouwd ?

Kunnen Audience-bezitters eens bekijken hoe e.e.a. in elkaar zit. Ik twijfel nog steeds tussen de Audience en de Stream. Stream zou in principe voldoende moeten zijn, maar de Audience heeft ID3 tags. Als de Audience een AUX input heeft, zou het mogelijk moeten zijn om met behoud van deze Gateway 400 de Ipod aan te sluiten en toch je CD-wisselaar te behouden. Plus dat je dan ID3 tags op je display ziet.

Hier de link:
http://www.dension4u.de/shop/boxen_cms_info.php?faqPath=58_61&faqdesk_id=192

poekie

Actief lid
Vergeet niet dat de stream gaat veranderen.
De versie die binnenkort in de nieuwe auto's zit kan ook MP3 afspelen (en dus wellicht ook ID3 tags weergeven).

ESC

Lid
Die versie Stream komt waarschijnlijk na week 21, de productieweek van mijn O2 /forum/images/graemlins/frown.gif

De bezitters van de oude Stream worden dus benadeeld? Kan me namelijk niet voorstellen dat een software update MP3 weergave mogelijk maakt.

Dutch4x4

Senior Member
Ja, zo gaat 't altijd, Kazuka.

Ik voel me als O1-bezitter ook benadeeld dat ik geen gratis O2-upgrade krijg... /forum/images/graemlins/grin.gif

Chris

Lid
Ik heb een icelink plus op mijn vdo dayton navigatie systeem, mwah werkt als een tierelier! Die cd wisselaar kan ik niet meer aansluiten, maar ik mis hem totaal niet. Nu ik eraan denk, ik zal de wisselaar maar eens via speurders gaan aanbieden..........

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ESC</font><hr />

Die versie Stream komt waarschijnlijk na week 21, de productieweek van mijn O2 /forum/images/graemlins/frown.gif

[/ QUOTE ]

Je bent niet de enige, ik heb dus hetzelfde (luxe) probleem /forum/images/graemlins/grin.gif

ik heb ook een koelkast in mijn auto of...... /forum/images/graemlins/1761.gif

is dat hier het topic niet..hehehe

ben ook tevreden met mijn zeg maar koelkast is een mooie zwarte trouwens met zon video beeldscherm

heb trouwens wel een andere vraag ben ik de enige die er soms last van heeft dat de wisselaar bediening niet werkt op de pod ik moet hem dan eerst weer verwijderen opnieuw in de cradle plaatsen en dan werkt hij weer

Ronald_k

Nieuw lid
ik ben nog aan het twijfelen waar ik die cradle laat inbouwen, in het handschoenenkastje of zoals je een mobiele telefoon laat inbouwen. Volgens mij is het nl. wel handig
om makkelijk om je ipod binnen handbereik te hebben.

Dutch4x4

Senior Member
Hier zoals ik 'm nu heb:

st12-int.jpg

Ronald_k

Nieuw lid
Werkt dit handig?
spiegelt het niet teveel zoals ik nu zie op deze foto?
en is deze cradle een beetje stevig?

Dutch4x4

Senior Member
Ja hoor, geen probleem. Die spiegeling komt doordat ik naar het midden leunde om de rest van de console er goed op te krijgen. Als je normaal recht zit en naar opzij kijkt, spiegelt 't niet.

De cradle is net zo stevig of onstevig als een telefoonhouder.

Bovenaan Onderaan