Nieuwe VROS Camera wagen [Superb]

Gespot tijdens de 'Verkeershandhaving TT Assen 2010'

foto10.jpg

Op een gegeven moment komt een Skoda Superb de fuik ingereden. Het was al bekend dat er zo’n auto rondreed als VROS. En ja, dit was ‘m dan. Hij bestaat al sinds half januari en nu is ie dan met kenteken en al op de foto gezet! Snel wat foto’s geschoten. Even later zagen we de Skoda Superb in een verre uithoek van het terrein geparkeerd staan. In het kader van “stel je eens voor dat ie bekend wordt” was er voor de kentekenplaat een paaltje geplaatst.

De gehele reportage is via de onderstaande link te lezen.
http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=4352

Wasmachineman

Forumguru
O jee, de ideale politie wagen. Wie hem het eerste spot krijgt....een bekeuring ! :uitlachen:
De 65-KJB-7 dus, deze moet hier natuurlijk wel vermeld worden.
BTW, wel een 3.6 liter ! Wat kan werken bij de Politie toch leuk zijn.

nomad

Senior Member
Inderdaad.

Brandstof
button_info.gif
Benzine
Aantal cilinders
button_info.gif
6
Cilinderinhoud
button_info.gif
3597 cm3
Vermogen
button_info.gif
191 kW

___JC___

Forumguru
Is de 3.6 aan de uitlaten te zien. Wel lekker veel beenruimte achterin voor Leo de Haas en zn camerateam natuurlijk!
;)

Michel

Forumguru
Voor die presentator van Wegmisbruikers is die beenruimte in ieder geval volstrekt overbodig. Bij zijn "interviews" met Koos Spee moet hij al op een kratje staan, wil hij niet al teveel letterlijk tegen Spee op moeten kijken.

OPGEPAST : Politie kiest ook voor de Superb

65-Kjb-7.gif

Er zijn wel eens dagen dat je rechtervoet de neiging zou krijgen om even lekker het pedaal kort aan te tikken.....
Als Superb rijders wordt het ook wel eens een uitdaging als je een andere Superb in je spiegel ziet naderen.

Toch is het raadzaam als je een zilver-kleurige Superb (3.6-V6 AWD DSG) ziet naderen met het kenteken 65-KJB-7 om je gaspedaal niet deze pret te gunnen.
Het is namelijk de nieuwe aanwinst voor de mannen van het Korps Landelijke Politiediensten ofwel de VROS die je scherp in de gaten houden met hun camera's aan boord. Momenteel actief in de regio Groningen, maar het KLPD wil wel eens wagens verhuizen naar andere regio's, dus : opgepast !

foto10_t.jpg

foto10.jpg

51-KLP-7.gif

Perfect ! Zo is de onderstaande foto dus kennelijk van de regio : Flevoland
Ik zeg maar zo : je kan niet goed genoeg op de hoogte zijn.

( Nou zou ik dit item echt niet zoeken in de rubriek nieuws....of misschien wel, maar goed, het forum is niet écht overzichtelijk, dus vandaar bij Superb II )

51KLP7.jpg

Wasmachineman

Forumguru
Ik rijd nogal eens in Groningen, morgen ook weer, dus heb het nummer in mijn mobiel opgeslagen ! Als ik hem spot dan gaat 'ie op de foto met mij !:D

Nu schijnt het zo te zijn dat deze onderstaande Superb dienst zou doen bij het korps : Gelderland Zuid.

Misschien iemand op dit forum die hier meer over weet, anders komt de info vanzelf een keer voorbij.

img2235p.jpg

corsaar

Senior Member
Zelfs in een met 5 sterren beveiligde Superb
ben niet veilig. Deze jongen laat zich nergens door afstoppen.
Over 1 jaar idem dito.

wimv

Actief lid
:shocked:@corsaar: persoonlijk vind ik dat nog wel het zwaarste feit: het al dan niet moedwillig beschadigen van een Skoda !!! Daar zou toch een hele zware straf op moeten staan.
Wim

wimv

Actief lid
@LenK: toch krijg ik zo langzamerhand het idee dat jij geen Skoda man in hart en nieren bent.....

Bovenaan Onderaan