Nieuwe wagen: een Skoda!!

E.T.

Lid
Hallo iedereen.

In augustus heb ik een nieuwe bedrijfswagen mogen ontvangen; een Skoda Superb IV Combi Sportline. Na jaren met Peugeot en Audi te hebben gereden heb ik de switch naar Skoda gemaakt. Het dient gezegd dat ik daar nog geen moment spijt van heb gehad, integendeel. Voor mij is het ook een persoonlijke herinnering aan mijn overleden grootvader die jaren lang Skoda dealer was. Destijds (jaren 70 en 80) had Skoda nog niet de uitstraling die ze vandaag heeft, maar telkens ik in mijn wagen stap, denk ik terug aan mijn grootvader. Ik wou dat hij het nog beleefd kon hebben...

DommelBelgium

Forumguru
Hehe, nog een Superb iV Combi ... welkom !

Al sinds augustus, dan is die al ingereden ondertussen. Hoe zit het met gemiddeld verbruik van de wagen ('stekker' je veel)?

• Leuk
Waarderingen: E.T.

E.T.

Lid
Hehe, nog een Superb iV Combi ... welkom !

Al sinds augustus, dan is die al ingereden ondertussen. Hoe zit het met gemiddeld verbruik van de wagen ('stekker' je veel)?

Ik heb tot op heden ong. 3.500 km gereden en ik "stekker" praktisch niet omdat ik in deze coronatijden niet meer op kantoor kom (alwaar ik hem kan opladen) en ik heb momenteel nog geen laadpunt in mijn garage laten installeren. Ik heb een aantal offertes aangevraagd om een stekkerdoos door te trekken vanaf mijn teller tot in mijn ondergrondse garagebox (ik woon in een appartementencomplex).

Dus rij ik momenteel quasi puur op benzine en ik kom op een gemiddeld verbruik van ong. 7,0 l / 100 km.

Antera

Donateur
Van harte welkom. Dat is wel wat anders dan je gewent bent . Erg leuk om te horen dat hij wel bevalt. Veel mooie kmters gewenst.

Skoda is niet meer dat onderschoven kindje van vroeger en een degelijker

• Leuk
Waarderingen: E.T.
Bovenaan Onderaan