nieuwe winterbanden / velgen

Ralph

Lid
Ik heb mijn huidige (mooie, zo goed als nieuwe):ot: winterbanden/velgen te koop staan en ben op zoek naar een nieuw setje 17 inch.

Nu ben ik al een setje tegengekomen die ik wel aardig vond. Nu ben ik benieuwd naar jullie mening. Is dit een te hoog sjonnie gehalte......:1761: of smoelt dit aardig op mijne nieuwe RS :rockon:

Als je overigens nog een goed adresje hebt voor mooie velgen.....

Bijlagen

• velgen nieuw.jpg
    velgen nieuw.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 48

Rallye

Forumguru
Sorry, zijn mij inderdaad te Sjonnie. Waarom koop je niet gewoon een extra setje originele RS-velgen. Heb ik ook.

Racer

Lid
Brrrrrrr...... errug Sjonnie!

Bij (Verrassend) Skoda zijn de Zenith 17" velgen incl banden nu 845 euri. Da's bijna goedkoper dan 4 nieuwe bandjes op mijn 18" Zenith velgen....

Lijkt me een goede optie!

Racer

___JC___

Forumguru
Ik denk dat zwarte RS velgen ook mooier zijn. ff een 2e hands setje ergens op de kop tikken en laten coaten.

Ralph

Lid
Ik denk dat zwarte RS velgen ook mooier zijn. ff een 2e hands setje ergens op de kop tikken en laten coaten.

Waar kan je ze dan laten coaten, wat kost dat ongeveer, en blijven ze ook mooi?!?! Zou op zich wel een mooie optie zijn!! :xyxthumbs:

Ralph

Lid
Die zenith zijn niet lelijk. Alleen staat bij de actie niet of dit ook geld icm winterbanden.

Bothje

Heel gewoon lid
Een klein stukje verder als waar je je wagen hebt opgehaald, zijn je velgen te coaten. Ikzelf ben er zeer tevreden over........

ps zie trouwens dat je mijn foto heel mooi vind als schermafbeelding

Bovenaan Onderaan