Lounge Deluxe
Lid
Beste Skoda-forummers, hierbij stelt een nieuw Skoda-forumlid zichzelf en zijn nieuwe Skoda met trots voor. Vorige week heb ik een Yeti 1.2 Elegance gekocht bij een bekende dealer uit Rotterdam. De Yeti is van oktober 2011, candy white van kleur en met panoramadak, trekhaak, 17” Dolomite velgen, Amundsen+ audio/navi met 8 speakers en 1 jaar Skoda Zekerheid garantie. Ook een extra set demovelgen gekocht bij een andere Skoda-dealer (in Amersfoort) (ook 17” Dolomite) voor winterbanden te zijner tijd. Velgen zijn nieuw en ongebruikt dus een goede deal en prima geholpen.
Ik kom van een Volvo XC70 uit 2003 met alles erop en eraan, inclusief standkachel, dus het duurt even voordat alle Volvo-restjes verdwenen zijn uit mijn systeem en ik de Yeti op de juiste waarde kan waarderen
Ik heb de volgende zaken bij aankoop gevraagd:
Kortom een start met gemengde gevoelens, maar de Yeti daarentegen rijdt heerlijk.
Foto’s volgen nog, maar voor nu duik ik in alle Yeti-topics en zal ook de nodige vragen stellen, want een paar zaken zijn mij nog niet geheel duidelijk.
Ik kom van een Volvo XC70 uit 2003 met alles erop en eraan, inclusief standkachel, dus het duurt even voordat alle Volvo-restjes verdwenen zijn uit mijn systeem en ik de Yeti op de juiste waarde kan waarderen
Ik heb de volgende zaken bij aankoop gevraagd:
- spatlappen voor en achter monteren; dit bleek ruim 50 euro aan montage te kosten en de dealer wilde het er niet gratis opzetten (ondanks de aanzienlijke aankoopprijs van de auto)… dus dat heb ik maar zelf gedaan in ongeveer 20 minuten;
- kaartupdate gevraagd, zou dealer doen maar op de dag van afhalen werd me verteld dat 'de update cd niet goed gepakt had’… ook dat leek te veel moeite;
- regensensor activeren, dat is dan weer wel gedaan door de dealer (en bleek heel erg moeilijk volgens dealer);
- MDI installeren met iPhone aansluiting, echter bij ophalen werd me verteld dat de dealer dit eenmaal gedaan had en dat had niet goed uitgepakt (wat dan niet precies, kon hij niet vertellen…);
- Offerte voor velgen en winterbanden, helaas niet ontvangen dus zelf maar geregeld want ik zou toch de standaardprijs hebben moeten betalen;
Kortom een start met gemengde gevoelens, maar de Yeti daarentegen rijdt heerlijk.
Foto’s volgen nog, maar voor nu duik ik in alle Yeti-topics en zal ook de nodige vragen stellen, want een paar zaken zijn mij nog niet geheel duidelijk.