Nieuwe Yeti rijder

larodefender

Nieuw lid
Hallo forumleden,

Sinds 1 dag ben ik ook een Yeti rijder. Heb een nieuwe 1.2 TSI Outdoor gekocht. Vond het altijd al een mooie, veelzijdige auto. Heb in het verleden verschillende auto gehad, waaronder ook een Mercedes G en een Landrover Defender. Naar dit soort auto gaat mijn hart uit (alleen voor mij te duur om te rijden) en heb daarom voor de Yeti gekozen.

Ik heb gelijk ook een vraag. Mijn achterklep sluit moeilijk. Als ik een deur open zet (zodat de luchtdruk weg kan) dan gaat het wel goed. Hebben jullie daar ook last van? Is er een trukje voor?

Import Yeti

Forumguru
Allereerst welkom op dit leuke en leerzame forum! Uit eigen ervaring van het slecht sluiten van de achterklep kan ik je zeggen dat dit na enige tijd slijt doordat de rubbers gezet zijn. Wij hadden er in het begin met de Yeti ook een beetje last van. Heb er niets aan gedaan. Dit wordt vanzelf beter. :D

Thokozanoah

Forumguru
Welkom op hét forum! Eigenlijk wel positief dat je achterklep "moeilijk" sluit, betekent nl dat je rubbers perfect afsluiten :D

B

bijbeuner

Bij mij idem, ik moet ook een deur openen zodat de achterklep naar behoren sluit.

Welkom! Eens je ermee rijdt zal je de Yeti nog meer appreciëren ;) Vroeger was ik ook fan van de 'echte' 4x4, maar sinds we de Yeti hebben is dat fel verminderd ;)

Leon54

Actief lid
Mooie bak en mooie kleur. Heb zelf type 1 en blijf die toch net even mooier vinden...
Nooit problemen met het sluiten van de achterklep gehad overigens.

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum :) Mooie auto! Geniet ervan en veel veilige kilometers gewenst!

larodefender

Nieuw lid
Heb vandaag voor het eerst getankt (de wagen was met een volle tank afgeleverd). Er 40.2 liter op 617 km. Valt me niet tegen (ik ben wel een rustige rijder)

Bovenaan Onderaan