Niew Skodarijder 2B van een Superb 3

coreza01

Forumguru
Hallo allen :)!

Ik ben momenteel in afwachting van een Superb Combi III. Heb momenteel een Polo 1.2 TSI DSG Highline met bouwjaar 2011 (private lease).

De Combi heb ik op 20 juli besteld (ook private lease) en hoop :dankje::dankje::dankje::dankje:dat ik deze toch nog voor het einde van oktober in ontvangst mag nemen waarna ik dan eindelijk een Skodarijder zal worden :tegek::tegek::tegek::tegek:
Heb heel lang zitten dubben tussen een Passat, Octavia en een Superb, maar toen ik de nieuwe Superb zag (en de prijs vergeleken met de Passat) was ik meteen verkocht!

Ik kan niet wachten om wat ruimer te kunnen rijden:jaja::jaja::jaja:.

Heb al heel wat interessante topics gezien op deze forum en ben ook meteen een stuk wijzer geworden dus ben supper blij met deze forum.

Groetjes
Cornel

coreza01

Forumguru
Welkom hier! Dat is niet een klein beetje verschil zeg, van een Polo naar een Superb! Pas maar op dat je niet verdwaald binnen.:D

Ja, dat is ook een van de dingen waar ik bang van ben. :bloos:
Dus ben reuze benieuwd en kan niet wachten tot hij afgeleverd wordt, maar dat zou nog wel eens kunnen duren. Heb namelijk met een panoramadak besteld en nu schijnen daar leveringsproblemen mee te zijn :nono::cry::cry::cry:

Cordoba

Forumguru
Welkom Cornel, en succes met wachten. Heb je ook een vinkje gezet bij 'plattegrond van de auto'? Dat kan enorm handig zijn om de uitgang weer te vinden, in zo'n enorm bakbeest.:D

EGorseling

Senior Member
Welkom en sterkte met wachten! Mijn S3 HB wordt hopelijk volgende week besteld door de leasemaatschappij. ... hadden ze wel even mogeb vertellen toen ik begin vd maand mijn keuze had gemaakt. Maar met huidige levertijden maken die 3 weken ook niet uit :D:banghead:
Mijn S3 HB wordt de Style BL. Geen opties btw. Is al aardig compleet.

Groet,

Elmer
:sterretjes:

Bovenaan Onderaan