Nikooos

Hallo allemaal!

Ik ben Nico, 30 jaar en na voornamelijk Peugeot gereden te hebben, heb ik afgelopen weekend getekend voor mijn eerste Skoda. In mijn geval een heerlijk zuinige en kleine Citigo! De deep black metallic Elegance met spierwitte Skoda velgen. De dealer heeft er al wat km's mee gemaakt dus officieel is het 2ehands, maar na 3 maanden beschouw ik dat toch niet zo.

Verder al uitgerust met Move&fun, sunset, travel en all seasons pakket. Hij is ook voorzien van mooie chrome stootlijsten! Foto hieronder is nog met de winterbanden op lichtmetaal.

volgend weekend ophalen en dat duurt me nu al te lang!! Een van de eerste dingen die ik hier al gevonden heb, zijn de VAG-com aanpassingen, maar moet nog even uitzoeken wat er nu dan standaard al wel op zit bij mijn bolide. :tongue:

379295_4290735948949_1944077305_n.jpg

Antera

Donateur
Van harte welkom. In principe zijn alle vagcom aanpassingen niet ingesteld op jouw auto. Dit is standaard zo vandaar

Ik had zoiets al gevonden ja. En had ook begrepen dat ik na zaterdag bij jou een afspraak moet maken om dit te regelen. :rolleyes:

Zo, hij (of zij, ben er nog niet uit) is thuis. Vanochtend opgehaald en meteen een flink eind wezen toeren. Ontdekt dat de kofferbak ruim genoeg is, het karretje heerlijk rijdt, de automaat helemaal geen achteruitgang is en dat ik blij ben dat ik mijn peus hebt ingeruild voor deze bolide! Hij is kleiner dan de 206, maar hij voelt veel groter en luxer aan.
Waar de peus veel herrie maakte en de 130 voelde alsof ik aan het racen was, moest ik opletten niet veel te hard te gaan...

Ik ben enthousiast!!

Ook blij met het feit dat ik ondanks de leeftijd van 3 maanden als 1e eigenaar het boekje in ga. Hij werd door de dealer gereden, dus wel een paar km's op de teller, maar ik hoefde hem in ieder geval niet rustig in te rijden ;)

Helaas nog geen vol ornaat foto's door de drukke dag, maar wel vast een foto zoals ik hem vanmorgen aantrof bij de dealer. Stiekem met de witte velgjes er onder uit..

376242_4322901073057_1846263657_n.jpg

Antera

Donateur
Gefeliciteerd ziet er spannend uit onder het doet. Gaan hem binnenkort wel zien verschijnen

Bij deze dan hoe hij op z'n parkeerplaatsje voor de deur is geëindigd. Nog niet echt de meest mooie foto's, maar hij is thuis ;)

292713_4329225471163_1364162128_n.jpg

En jou stuur ik een pbtje Antera!

Nah, ik denk dat ik me even moet inhouden. Het is allemaal heel verleidelijk om er vanalles aan te gaan doen, maar hij heeft nu al een aardige persoonlijke touch. Eerst maar weer eens sparen ;)

Bovenaan Onderaan